Практичний семінар «Від продукту до бренду»

 

Полтавський університет економіки і торгівлі є постійним партнером Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Суми та постійно пропонує нові заходи з підтримки підприємництва.

Запрошуємо представників бізнесу взяти участь у практичному семінарі «Від продукту до бренду», який відбудеться 26 листопада в онлайн-форматі на платформі Zoom.

Реєстрація за посиланням: https://form.jotformeu.com/203102376321340

Захід спрямований на власників, керівників та фахівців підприємств і організацій, зацікавлених у підвищенні конкурентоспроможності та рівня пізнаваності власного товару чи послуги.

Метою семінару є сприяння розвитку мікро-, малого й середнього бізнесу та підвищення їх конкурентоспроможності шляхом розробки стратегії бренду або її удосконалення, забезпечення ефективної айдентики, підвищення ділової комунікації.

Наші спікери:

1. Микита Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub, (м. Київ)

2. Володимир Мась, Тренер Soft Skills у Autodoc.de (м. Одеса)

3. Денис Чернявський, Valorisation Lab., CEO & Founder, Fedoriv Agency, Creative Strategist, Pinat Pins, Co-Founder / Owner, Kyiv Academy of Media Arts, (м. Київ)

4. Роман Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult (м. Полтава)

5. Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan (м. Київ)

Під час семінару розкриватимуться питання:

1) інструментів просування бренду, в тому числі digital-brand;

2) практики розробки атрибутики та архітектури бренду у сфері малого і середнього бізнесу;

3) особливостей формування та просування бренду в умовах карантину.

У другій частині заходу заплановано 2 практичні воркшопи:

- «Просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram», тренер Р. Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult;

- «Практичні поради щодо побудови бренду», тренер М. Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub.

 

Що?           Практичний семінар «Від продукту до бренду»     

Де?             Онлайн платформа Zoom

Коли?        26 листопада 2020 року

Програма заходу:

10.00-10.10

Відкриття заходу, вітальні слова

10.10-10.20

Презентація «Можливості для бізнесу від ЄБРР», представник ЄБРР Т. Халілов

10.20.-10.55

 

10.55-11.10

Презентація «Основи брендингу»,

Микита Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub

Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід.

11.10-11.45

11.45-12.00

Презентація «Про великі та маленькі бренди»,

Денис  Чернявський

 

Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід.

12.00-12.40

Перерва

12.40- 13.20

 

13.20-13.35

Презентація «Сервіс та клієнтоорієнтованість в брендингу»,

Володимир  Мась

Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід.

13.35-14.15

 

14.15-14.30

 

Презентація “Брендінг в епоху соціальних медіа”

Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan.

 

Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід.

14.30-15.10

Панельна дискусія «Просування бренду в умовах карантину»

За участі усіх спікерів заходу. Експерти відповідають на питання, які були задані в Zoom-чаті під час проведення заходу.

15.10-15.30

Перерва

15.30-16.50

Паралельний воркшоп №1 «Просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram», проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult

15.30-16.50

Паралельний воркшоп №2 «Практичні поради щодо побудови бренду», лектор-тренер М. Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub

16.50-17.00

Підведення підсумків, зворотній зв'язок від учасників.

 

Детальніше: https://www.facebook.com/events/840365176718518

 

Даний захід реалізується Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми у партнерстві з представниками ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» #ПУЕТ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business.

 

Місце проведення: 
Онлайн
Дата проведення: 
Четвер, 26 Листопад, 2020 - 10:00