ЗВІТ ПРО ВІДЗНАЧЕННЯ В ПУЕТ ЮВІЛЕЙНОГО МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ

16-17 листопада 2020 року кафедра педагогіки та суспільних наук ПУЕТ в онлайн-режимі провела заходи, присвячені відзначенню Міжнародного дня толерантності. На науково-практичній студентській відеоконференції «Толерантність як прояв психологічної культури та професіоналізму сучасного фахівця» зі змістовними доповідями виступили бакалаври та магістри науково-навчального інституту ХТГРТБ: Власенко Оксана, Слободенюк Ксенія, Дика Єлизавета, Колесник Дарина, Рак Владислав, Акулович Анна, Безотосний Владислав, Маньковська Дарина, Денисенко Валерій. У виступах йшлося про історію прийняття Декларації принципів толерантності, важливість толерантності та емпатії у міжкультурній комунікації, про толерантність як умову командної роботи та якісного обслуговування, роль туризму у формуванні міжнаціональної та міжкультурної толерантності, психологію та виховання толерантності.

17 листопада 2020 «Дискусійний кінозал» об’єднав студентів для онлайн-обговорення проблем, спричинених побутовим етноцентризмом та ейджизмом, проявами національних, расових та вікових упереджень, нетерпимістю у стосунках між батьками та дітьми. Студенти виступили спікерами та модераторами обговорення проблеми толерантності за такими напрямами:

  • «Стереотипи та упередження як джерело інтолерантного ставлення до людей певного віку та носіїв  іншої культури тощо» (Фісанович Орина, Т-11); 
  • «Чи легко батькам та дітям бути толерантними?» (Сизонова Марія, Філ м-11);
  • «Аналіз сюжету українських комедійних фільмів «Скажене весілля» та «Скажене весілля» 2 з позиції толерантності та упереджень» (Коробейник Марія, ГРС-21);
  • «Проблеми толерантності в сучасній кінематографії» (Нікітіна Анастасія, Філ м-11).

Весь цей час також працювала «Психодіагностична лабораторія», в якій за допомогою онлайн-тестування студенти, викладачі та співробітники університету змогли визначити рівень власної толерантності. За результатами тестування можна зробити висновок, що в цілому, в ПУЕТ створено достатньо толерантне освітнє середовище – більшість протестованих (69%) мають середній та високий (20%) рівні толерантності, які забезпечують їм комфортну взаємодію з іншими людьми.

Дякуємо всім учасникам за плідну роботу та закликаємо впроваджувати принципи толерантності у ділових та міжособистісних стосунках!