Eng
Рогоза Микола Єгорович
Доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України

Рогоза Микола Єгорович

Науковий профіль:

Заслужений діяч науки і техніки України, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем Полтавського університету економіки і торгівлі. Автор наукових праць, монографій, навчальних посібників та довідників.

Наукові інтереси – проблеми управління промисловими та підприємствами споживчої кооперації, створення інформаційних систем, моделювання процесів управління. Один із розробників системи управління якістю діяльності ВНЗ, керівник проєкту по створенню автоматизованої системи управління ВНЗ, науковий керівник проєкту розробки та впровадження інноваційно-інформаційних технологій та навчальний процес ВНЗ.
Відмінник освіти України, нагороджений знаком „За наукові досягнення”.

Голова спеціалізованої вченої ради із захисту кандидатських і докторських дисертацій. Експерт експертної комісії ДАК МОНУ. Дійсний член Академії економічних наук України. Заступник голови редколегії наукового вісника університету.

Research Fields:

  • multi-agent systems of integrated commercial structure in the conditions of globalization;
  • welfare state;
  • strategizing communities and territories;
  • transport network modeling;
  • Process modeling;
  • principles of formation of models of development of agricultural service cooperatives;
  • structural changes in the economy;
  • formation of branch complexes;
  • industrial modernization;
  • causal management concept;
  • innovation management;
  • Strategic Management of Innovative Development;
  • infrastructure of tourist accommodation facilities;
  • integrated structures;
  • information support of management processes;
  • Modeling the competitiveness of enterprises;
  • information aspect of business process improvement;
  • Modernization of economic systems management;
  • Information systems and management of economic objects;
  • training organization;
  • distance learning technologies;