Eng

Big Idea Challenge 2020

Контакти

Big Idea Challenge – це щорічний міжнародний конкурс відео-пітчів, що проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти. Він дає можливість молодим людям розказати світу про свої бізнес-ідеї та отримати підтримку для їх втілення.

Форма реєстрації на конкурс (Форма реєстрації на конкурс для ознайомлення)

Офіційні умови проведення конкурсу 

Категорії

  • Цифрові технології – включає розробку та застосування нового програмного або апаратного забезпечення.
  • Соціальний вплив – ідеї спрямовані на вирішення важливих соціальних або екологічних проблем, питань соціального включення та гендерної рівності.
  • Креатив – ідеї спрямовані на створення нового продукту, форми демонстрації або створення більш яскравого культурного середовища. Також можуть передбачати допомогу креативним особистостям у досягненні нових аудиторій. 

Можна обрати лише одну категорію.

КОНКУРС ІННОВАЦІЙ У ВІДПОВІДЬ НА ПАНДЕМІЮ

нагороду за ідеї, які вирішують проблеми та реагують на нове середовище бізнесу та суспільства, спричинене пандемією COVID-19. Переможець цієї нагороди буде обраний із робіт  в рамках трьох існуючих категорій цифрових технологій, соціального впливу та креативу. Міжнародний переможець цієї нагороди отримає 1000 фунтів стерлінгів, щоб розвинути свою ідею після участі в онлайн-програмі тренінгів для початкових стажувань London Met University у вересні 2020 року.

Бізнес-ідея має належати до сфери креативних індустрій (Розпорядження КМУ № 265-р від 24 квітня 2019 р.):

  • народні художні промисли;
  • візуальне мистецтво: живопис, графіка, скульптура, фотографія тощо;
  • сценічне мистецтво: жива музика, театр, танець, опера, цирк, ляльковий театр тощо;
  • література, видавнича діяльність та друковані засоби масової інформації;
  • аудіальне мистецтво;
  • аудіовізуальне мистецтво: кіно, телебачення, відео, анімація, мультиплікація тощо;
  • дизайн;
  • мода;
  • нові медіа та інформаційно-комунікаційні технології: програмне забезпечення, відеоігри, цифрові технології в мистецтві (3D-друк; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо);
  • архітектура й урбаністика;
  • реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги;
  • бібліотеки, архіви та музеї.

Ключові дати

  • Строк реєстрації та подачі відео-пітчів до 17 травня 2020 року включно.
  • Результати конкурсу будуть оприлюднені 25 травня 2020 року

Вимоги до учасників

  • В конкурсі приймають участь команди з кількістю учасників від 1 до 3 осіб (одноосібна участь можлива). Одна особа може брати участь лише в одній команді. Від кожної команди може бути поданий лише один відео-пітч.
  • Всі учасники команди мають зареєструватися та надати опис бізнес-ідеї згідно з онлайн формою.
  • Вік учасників: від 18 до 35 років (на дату 2 Березня 2020).
  • Мати громадянство України.
  • Учасники команди мають володіти англійською мовою на рівні достатньому для участі в середніх освітніх програмах та презентаціях.

Призи

Найкращі бізнес-пітчі за рішенням експертної комісії будуть відібрані для участі в національному відборі Creative Spark Big Idea Challenge.

Переможці національного відбору отримають приз в розмірі 2000 фунтів стерлінгів, візьмуть участь в міжнародному конкурсі.

Переможці міжнародного конкурсу будуть нагороджені призами. Це включатиме грошові призи у вигляді фінансування на початок бізнесу (1000 фунтів стерлінгів), а також можливість професійного розвитку, менторську підтримку від експертів проекту з Великобританії.

Критерії оцінювання пітчів

Ключові вимоги до пітчів

  • Відео-пітч має бути знятий на англійській мові.
  • Тривалість до 60 секунд. 
  • У відео пітчі учасники мають продемонструвати свою відданість ідеї, реальність її реалізації, вплив та якість. Разом з відео-пітчем учасники подають короткий опис бізнес-ідею згідно з онлайн формою.
  • Особи молодше 18 років не можуть брати участі в жодному з аспектів конкурсу та бути присутніми на відзнятому відео.
  • Учасники мають володіти авторськими правами на відео та будь-які інші матеріали, які використовуються при зйомці або поданні заявки на участь.
  • Відео-пітч має бути завантажений на YouTube, посилання надане організаторам.
  • Відео може бути записане на будь-який з девайсів (iPhone, Samsung, Sony, HTC, Huawei, будь-яка DSLR камера, професійне відео обладнання), у високому розширенні HD 1080p 30fps або HD 1080p 60fps, використовуйте горизонтальну орієнтацію.

Елементи пітчі

  • Проблема – подумайте як презентувати проблему аудиторії. ЦЕ може бути персональна історія або статистичні дані, що показують на скільки значною є проблема.
  • Рішення – поясніть як ваша ідея вирішує проблему у чіткій і цікавій формі. Якщо у вас є конкуренти, поясніть як ваша ідея відрізняється від того, що вони пропонують.
  • Споживачі – спробуйте пояснити хто буде користуватись вашим товаром або послугою і на скільки великою є можливість.
  • Гроші – опишіть як ваш бізнес буде отримувати гроші, навіть якщо ідея ідея – це соціальний або креативний проект, ви повинні подумати про те, як ви будете генерувати дохід.
  • Конкуренти – чи є у вашого рішення якісь конкуренти, хто вони, як ви збираєтесь відрізнятись від них чи бути краще?
  • Завершення – завершіть свій пітч яскраво, можливо з цікавим слоганом, щоб вразити аудиторію.  

Можлива структура відео-пітчу:

  • Почніть із сильного вступу, де ви описуєте проблему та захоплюєте увагу аудиторії особистою історією або вражаючою статистикою.
  • Розкажіть про ваше рішення, як воно вирішує проблему та чим відрізняється від існуючих конкурентів
  • Опишіть кого зачіпає вказана проблема (ваш споживач) і наскільки великим є ринок.
  • Опишіть як ваш бізнес буде приносити гроші і який потенціал.
  • Згадайте інші факти, що зроблять вашу ідею привабливою.
  • Використовуйте сильне заключне речення, якщо можливе, запропонуйте слоган для ідеї.

Поради щодо створення відео-пітчів

  • Намагайтеся бути максимально органічними
  • Намагайтеся привернути увагу аудиторії в перші 6 секунд
  • Побудуйте виступ у формі історії
  • Пам’ятайте про невербальні методи комунікації (жести. міміка, інтонація), намагайтесь бути максимально презентабельними
  • НЕ читайте текст та НЕ використовуйте нотаток у кадрі
  • Сконцентрируйтесь на головному, на найбільш переконливих аргументах та цікавих фактах

Рекомендації щодо підготовки відео-пітчів можна переглянути

Глосарій найбільш поширених терімінів

Приклади відео-пітчів

Віктор Волощенко: Проєкт воркшоп з оригінальної кераміки

Владислав Борисенко, Владислав Дорошенко: Проєкт розробка розумного горщика для квітів доступного для широкого кола українців

Єлизавета Власенко, Катерина Шалун: Проєкт чат-бот на платформі Telegram для організації квестів-екскурсій

Катерина Говтвяниця: Проєкт еко-сумки з індивідуальним малюнком

Світлана Сапун: Проєкт розробка дизайнерського одягу з малюнками ручної роботи

Ольга Кизима, Володимир Ткаченко: Проєкт мобільний застосунок, який об’єднує всі споживчі пошуки в сфері туризму

Богдан Хоменко, Денис Берт: Проєкт відео-студія з креативним, соціальним та екологічними елементами

Ярослав Чекунов: Проєкт реклама за допомогою квадрокоптерів

Олена Манько: Проєкт психологічні записники для боротьби зі стресом, суїцидальними схильностями, депресією та сумом

Катерина Власова: Проєкт арт-студія для дітей з розробки мультфільмів

Костянтин Ізюмов: Проєкт креативне дистанційне навчання грі на гітарі з гумором та імпровізацією

Богдан Дудка, Каріна Тесленко, Євген Воскобійник: Проєкт креативні маркетингові рішення для малого бізнесу в кризу

Андрій Онушко: Проєкт мобільна гри з елементами доповненої реальності

Андрій Сигиневич: Проєкт у сфері зеленого туризму

Алла Сира: Проєкт віртуальна платформи для продажу товарів народних промислів

Елеонора Колєйчік, Богдан Киричинський, Діана Скебська: Проєкт розробка худі з українською вишивкою

Юлія Лебідь: Проєкт консалтингова компанії з маркетингових і юридичних питань

Ярослав Терновський, Аліна Гончарова: Проєкт арт-простору для художників та їх аудиторії

Каріна Тютюнник: Проєкт промоція алкогольних продуктів вітчизняного виробництва через дегустації та візити на виробництво

Оголошені переможці міжнародного етапу конкурсу 2020 Big Idea Challenge!

International Creative Category Winner:  Kekalove Adaptive Fashion, Azerbaijan – State University of Economics (UNEC)
International Digital Technology Category Winner: SmartDOC, Kazakhstan – Almaty Management University
International Social Impact Category Winner: Zero Effect, Georgia – Business Technology University
2020 Grand Champion: Kekalove Adaptive FashionЗ проектами переможців можна ознайомитися на сайті конкурсу: https://creativespark-bigidea.uk/

Відео

Церемонія нагородження переможців Big Idea Challenge 2020

01

Тематичні новини

Відбулась онлайн-презентація відео-пітчів номінантів Big Idea Challenge 2020

29 травня в режимі відео-конференції відбулась онлайн презентація відео-пітчів номінантів для участі в національному етапі конкурсу Big Idea Challenge 2020 від партнерства Полтавський університет економіки і торгівлі, ГО «Центр освіти дорослих Полтавщини», Університет Портсмуту (Велика Британія). На презентації були присутні номінанти конкурсу, експерти, координаторка освітніх проектів Британської ради в Україні Віта Світлична, команда проекту Creative Spark Poltava,  викладачі Університету […]

141

Визначені номінанти для участі в національному етапі Big Idea Challenge 2020

17 травня завершилася подача проєктів локального відбору конкурсу відео-пітчів Big Idea Challenge 2020. Це міжнародний конкурс, що  проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти за підтримки Британської Ради. Головним організатором конкурсу є бізнес-акселератор London Metropolitan University. В результаті аналізу поданих відео-пітчів було визначено, що від партнерства Полтавський університет економіки і […]

154
БІЛЬШЕ НОВИН