Етика та управління конфліктами
Запобігання конфліктним ситуаціям
- створюється сприятливе соціально-психологічне середовище
- проводяться інформаційно-просвітницькі заходи для всіх можливих учасників конфліктних ситуацій
- дотримуються підходу студентоцентрованого навчання
- проводяться формальні та неформальні зустрічі здобувачів з ректором, проректорами, директорами інститутів, деканами факультетів, кураторами академічних груп, омбудсменом тощо
- дотримуються етики ділового спілкування
- дотримуються принципів корпоративної культури, демократичності та соціальної справедливості
- дотримуються принципів гласності шляхом щорічного проведення конференції трудового колективу, постійного інформування трудового колективу про цілі та результати діяльності на сайті університету
Звернення щодо вирішення конфліктної ситуації
Звернення / Скарга повинно містити:
- Відомості про скаржника (ПІБ, адреса проживання, телефон)
- Опис предмету конфлікту (коли, обставини, учасники)
- Докази
- Дата та підпис
Звернення потрібно надсилати на E-mail rector@puet.edu.ua
Процедура врегулювання конфліктних ситуацій
Подається скарга:
- Письмово
- Усно
- Електронним листом
Проводиться:
- Розгляд скарги, предмету конфлікту, доказів, додаткових матеріалів та результатів попереднього врегулювання
- Засідання
- Прийняття рішення
Правила вирішення конфліктних ситуацій у Полтавському університеті економіки і торгівлі
Документи