Eng

Етика та управління конфліктами

Ректор ПУЕТ
Олексій НЕСТУЛЯ

Запобігання конфліктним ситуаціям

  • створюється сприятливе соціально-психологічне середовище
  • проводяться інформаційно-просвітницькі заходи для всіх можливих учасників конфліктних ситуацій
  • дотримуються підходу студентоцентрованого навчання
  • проводяться формальні та неформальні зустрічі здобувачів з ректором, проректорами, директорами інститутів, деканами факультетів, кураторами академічних груп, омбудсменом тощо
  • дотримуються етики ділового спілкування
  • дотримуються принципів корпоративної культури, демократичності та соціальної справедливості
  • дотримуються принципів гласності шляхом щорічного проведення конференції трудового колективу, постійного інформування трудового колективу про цілі та результати діяльності на сайті університету

Звернення щодо вирішення конфліктної ситуації

Звернення / Скарга повинно містити:

  • Відомості про скаржника (ПІБ, адреса проживання, телефон)
  • Опис предмету конфлікту (коли, обставини, учасники)
  • Докази
  • Дата та підпис

Звернення потрібно надсилати на E-mail rector@puet.edu.ua

Процедура врегулювання конфліктних ситуацій

Подається скарга:

  • Письмово
  • Усно
  • Електронним листом

Проводиться:

  • Розгляд скарги, предмету конфлікту, доказів, додаткових матеріалів та  результатів попереднього врегулювання
  • Засідання
  • Прийняття рішення

Правила вирішення конфліктних ситуацій у Полтавському університеті економіки і торгівлі

Документи

Положення про Правила вирішення конфліктних ситуацій у Полтавському університеті економіки і торгівлі