Eng
101

Cпільнота споживачів: виклики 2022 – рішення 2023

Захист прав споживачів є важливою складовою системи гарантування прав людини в цивілізованому світі. Запроваджений Організацією Об’єднаних Націй Всесвітній день прав споживачів 15 березня вже понад шістдесят років є нагадуванням про необхідність вирішення консумерських проблем. Минулий рік став роком випробувань для України й багатьох інших країн. Загострилася ситуація із забезпеченням прав споживача на безпечність, якість, отримання інформації, доступу до товарів та послуг в умовах аварійних відключень від джерел водо-, енергопостачання тощо. У червні 2022 р. Україна отримала статус країни–кандидата на вступ до ЄС, що зумовлює пришвидшення реформ та процесів євроінтеграції, включаючи споживчу сферу.

 Саме тому  Державний торговельно-економічний університет 14 березня  провів онлайн круглий стіл, що  має стати каталізатором вироблення конструктивних підходів до ефективної реалізації споживчої політики в Україні в умовах воєнного часу на основі дотримання балансу інтересів між громадянським суспільством, державою і бізнесом відповідно до міжнародних підходів.

 У заході також взяли участь представники ПУЕТ, зокрема директор інституту денної освіти Аліна Ткаченко, викладачі та здобувачі освіти кафедри товарознавства, біотехнології, експертизи та митної справи. Модерувала захід перший проректор ДТЕУ професор Наталія Притульська. Під час роботи круглого столу учасники активно обговорили питання електронної комерції, взаємодії споживачів та Держпродспоживслужби, а також проблемні моменти безпечного харчування та недобросовісного використання торгових знаків.