Оголошуємо відбір студентів – учасників Програми підтримки підприємництва у системі освіти Creative Spark – клуби англійської мови!
Полтавський університет економіки і торгівлі один з двох університетів України, які обрано для проведення CREATIVE SPARK – ENGLISH CLUB у 2020-2021 році.
CREATIVE SPARK – ENGLISH CLUB – це програма вивчення англійської мови для студентів, які беруть участь у програмі Creative Spark: програма підтримки підприємництва у системі освіти. Програма базується на концепції віртуального клубу, який буде працювати у форматі онлайн.
У програмі можуть взяти участь:
- лише студенти Полтавського університету економіки і торгівлі віком від 18 до 23 років;
- студенти повинні знати англійську мову на рівні мінімум А2 / B1;
- студенти мають чітку мотивацію участі у програмі;
- студенти беруть на себе зобов’язання пройти всю програму, що триватиме 20 тижнів (60-хвилинні сесії двічі на тиждень) з листопада 2020 р. по травень 2021 р. та взяти участь у
- перевага надається студентам беруть активну участь у програмі Creative Spark, але не є обов’язковою вимогою.
Реєстрація учасників – до 11 листопада 2020 до 15:00
Для реєстрації учасники повинні написати короткого мотиваційного листа (англійською або українською мовою), аргументуючи, чому їх мають відібрати на програму та прикріпити до форми реєстрації.
Кількість місць обмежена – лише 20 студентів ПУЕТ будуть відібрані для навчання. Британська Рада організує онлайн-тестування для відібраних учасників та приймає остаточне рішення щодо участі учасника у програмі.
Програма CREATIVE SPARK – ENGLISH CLUB буде зосереджена на 4 ключових сферах:
- Мовні та професійні навички
- Світ праці
- Підприємницькі навички
Викладачка CREATIVE SPARK – ENGLISH CLUB – Іщенко Валентина Леонідівна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедрою ділової іноземної мови.
ПРОГРАМА CREATIVE SPARK – ENGLISH CLUB
(листопад 2020 – травень 2021)
| PART 1: Focus on learning to learn and language skills | 1 | Introductory workshop |
| 2 | Talking about routine | |
| 3 | Giving an opinion | |
| 4 | Giving feedback | |
| 5 | Speaking in public | |
| 6 | Talking about the future (1) – AI and robots | |
| 7 | Talking about the future (2) – data | |
| 8 | Talking about your skills | |
| 9 | Job profiles: requirements | |
| 10 | Having a job interview: talking about your skills and experience | |
| PART 2: Focus on language and professional skills | 11 | Giving a presentation (1) |
| 12 | Talking about a past experience | |
| 13 | Taking part in meetings | |
| 14 | Building relationships and negotiating | |
| 15 | Negotiating language | |
| 16 | Talking about the future (3) – self-repair tech | |
| 17 | Talking about the future (4) – the web at 30 | |
| 18 | Education trends: learning online | |
| 19 | Education trends: new products | |
| 20 | Giving a presentation (2) | |
| PART 3: Focus on careers | 21 | Review |
| 22 | Writing a CV | |
| 23 | Talking about careers | |
| 24 | Working relationships | |
| 25 | Working in an office | |
| 26 | Work-life balance | |
| 27 | Working in fashion | |
| 28 | Working in film | |
| 29 | Working in set design | |
| 30 | Giving a presentation (3) | |
| PART 4: Focus on entrepreneurial skills | 31 | Writing emails (1) |
| 32 | Writing emails (2) | |
| 33 | Being an entrepreneur | |
| 34 | Working for yourself | |
| 35 | Social innovation | |
| 36 | Business plans | |
| 37 | Making a pitch | |
| 38 | Review/presentation skills | |
| 39 | Final presentations and feedback | |
| 40 | Final presentations and feedback |
