Eng
303

Удосконалення сучасних моделей підготовки магістрів за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (освітньо-професійна програма «Педагогіка вищої школи»): виклики, тенденції, акценти

Кафедра педагогіки та суспільних наук ПУЕТ активно розвиває освітню програму підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи». Сьогодні, 28 вересня 2020 року, на засіданні проєктної групи (Нестуля Світлана Іванівна – голова проєктної групи, гарант освітньої програми, доцент кафедри управління персоналом, економіки праці та економічної теорії, д. пед.н., доцент; Петренко Ірина Миколаївна – професор, завідувачка кафедри педагогіки та суспільних наук, д.і.н., професор; Кононец Наталія Василівна – доцент кафедри педагогіки та суспільних наук, д.пед.н.) розглянуто коло питань, на яких акцентували увагу доповідачі: виклики-2020 для освіти магістрів освітньої програми «Педагогіка вищої школи», ринок праці і соціальна відповідальність педагога, нові вимоги до професії – викладач закладу вищої освіти, законодавство в галузі вищої педагогічної освіти, партнерство закладів вищої освіти регіону для проведення науково-педагогічної навчальної практики, формування інтегральної та самоосвітньої компетентності магістрантів в умовах дистанційного навчання.

На підставі вище зазначеного, гарантом освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи», членами проєктної групи, викладачами кафедри, оновлено зміст науково-педагогічної навчальної практики, запропоновано магістрантам для її проходження базу кафедр ПУЕТ, кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І. А. Зязюна Полтавського національного педагогічного університету інститут імені В. Г. Короленка, а також закладів фахової передвищої освіти м. Полтави. Також запропоновано провести для магістрантів упродовж тижня експрес-семінар «Практика написання магістерської роботи: педагогічний експеримент» (д.пед.н. С. І. Нестуля, д.пед.н. Н. В. Кононец). Основною метою заходу визначено обмін сучасним педагогічним досвідом членів проєктної групи, розробку методичного супроводу та координації процесу навчання магістрів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» у межах науково-педагогічної навчальної практики, пошук ефективних шляхів та умов у вирішенні проблеми набуття магістрантами власного досвіду викладацької діяльності у всій її поліаспектності, проведення педагогічного експерименту та висвітлення його результатів у магістерській роботі.

БІЛЬШЕ НОВИН