Створення організаційно-педагогічних умов для поглибленої науково орієнтованої та науково-технічної підготовки відповідно до пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки; сприяння підвищенню якості підготовки здобувачів та поглиблення й закріплення теоретичних знань шляхом їхнього практичного опрацювання в лабораторних умовах, формування STEAM-компетентностей та цифрових компетентностей науково-педагогічних працівників, співробітників та здобувачів освіти, які визначають конкурентоспроможність особистості на ринку праці; є проведення освітніх заходів, надання консультацій стосовно впровадження технологій STEAM-освіти у навчальний процес закладів освіти; надання науково-технічного ресурсу здобувачам університету для організації науково-дослідної роботи.
Основними завданнями Центру є:
проведення теоретичних та експериментальних досліджень за напрямками: робототехніка, адитивні технології, імерсивні технології;
організація науково-орієнтованої та науково-технічної діяльності викладачів, студентів, магістрантів з використанням інноваційних методик, високотехнологічних засобів навчання;
створення умов для STEAM-навчання та підтримки споживачів освітніх послуг у регіоні;
розробка та апробація інноваційних освітніх проектів, міждисциплінарних програм дослідницького спрямування; систематизація методичних матеріалів і поширення успішних практик педагогічного досвіду у галузі STEАM-освіти;
розробка навчально-методичного забезпечення та впровадження в освітній процес технологій STEAM-освіти та робототехніки, навчальних дисциплін, авторських курсів і програм підвищення кваліфікації із робототехніки, адитивних технологій, імерсивних технологій, STEAM-технологій та освітньої робототехніки;
формування STEAM-компетентностей та цифрових компетентностей науково-педагогічних працівників, співробітників та здобувачів освіти, які визначають конкурентоспроможність особистості на ринку праці;
здійснення інформаційно-консультативних послуг для закладів освіти різного рівня;
співпраця з вітчизняними та іноземними установами різних форм власності з питань виконання науково-орієнтованих та науково-технічних робіт зі STEАM-напрямів відповідно до угод, укладених згідно з чинним законодавством;
організація та проведення тренінгів, семінарів та культурно-просвітницьких заходів щодо популяризації STEАM-освіти, сучасних освітніх технологій тощо (за потреби – видача відповідних сертифікатів);
сприяння підвищенню якості підготовки здобувачів вищої освіти спеціальностей 122 Комп’ютерні науки та 011 Освітні, педагогічні науки;
виконання прикладних досліджень;
підготовка монографічної літератури (наукових статей, тез доповідей, збірників матеріалів) з тематики проблем впровадження в освітній процес технологій STEAM-освіти та робототехніки;
впровадження наукових і методичних розробок у освітній процес.
Відповідно до основних завдань функціями Центру є:
формування і розвиток навичок науково-дослідної та інженерної діяльності;
популяризація STEAM-освіти, STEAM-професій, винахідницької, науковоприкладної, творчої та дослідницької діяльності студентської та учнівської молоді;
пропагування результатів науково-технічної творчості;
поширення інноваційного педагогічного досвіду та освітніх технологій;
участь у науково-дослідних, освітніх, культурних і благодійних програмах та заходах, спрямованих на підтримку STEАM-освіти в Україні;
формування STEAM-середовища університету шляхом розробки та впровадження у освітній процес інтегрованих курсів;
участь у організації та проведенні теоретичних та науково-практичних конференціях, диспутах, симпозіумах, семінарах та інших заходах;
участь у діяльності засобів масової інформації шляхом здійснення некомерційної видавничої діяльності.
Відео
Наукова практика на базі Лабораторії робототехніки ПУЕТ
14 липня 2025 року Полтавський університет економіки і торгівлі зробив ще один упевнений крок у напрямку міжнародного партнерства та розвитку сучасної технічної освіти. Відбулася онлайн-зустріч із провідним фахівцем у галузі робототехніки — доктором технічних наук, професором Еслінгенського університету прикладних наук (Німеччина) професором Ніколаусом Нойбергером. Ця зустріч стала важливою платформою для налагодження академічних і професійних зв’язків […]
Учнівська молодь закладів загальної середньої освіти Хорольської міської територіальної громади та Опорного закладу «Диканський ліцей імені М.В. Гоголя» Диканської громади взяли участь у Дні відкритих дверей Полтавського університету економіки і торгівлі. Гості мали унікальну можливість ознайомитись з сучасними освітніми програмами, міжнародними можливостями, освітнім середовищем університету: Навчально-науковим центром «STEAM – ХАБ ПУЕТ», високотехнологічними лабораторіями, навчальними кабінетами, […]
Відомою на увесь світ є фраза Стіва Джобса: «Інновації відрізняють лідера від послідовника». Це повною мірою стосується Полтавського університету економіки і торгівлі. Тож, перефразувавши пана Джобса, вважаємо, що інновації в освітній діяльності та освітньому середовищі вирізняють університет-лідер від пересічного закладу вищої освіти. Інноваційна робота в освіті та науці передусім пов’язана зі змінами в організації освітнього […]
Завершився тижневий STEAM-Camp у Полтавському університеті економіки і торгівлі. Присвячений надсучасним технологіям, серед яких робототехніка, повітряна робототехніка, адитивні та імерсивні технології, він викликав неабиякий інтерес у підлітків Полтави. І це не дивно, адже багато сучасних технологій, які полегшують наше життя, базуються саме на досягненнях STEAM. Від медицини до комунікаційних технологій — усі ці сфери покращуються […]
Приєднуйся до нашого захоплюючого літнього табору “STEAM Camp” та проведи п’ять незабутніх днів, поринаючи у світ високих технологій. Кожен день табору присвячений окремій з них, що дозволить тобі отримати різноманітні знання та навички успішної людини ХХІ століття. Коли? 10-14 червня 2024 року Для кого? Для дітей віком від 14 до 16 років. Для тих, хто […]
Нещодавно в Полтавському університеті економіки і торгівлі відбулася важлива подія – відкриття нової Лабораторії адитивних технологій. Сучасна лабораторія, оснащена високотехнологічним обладнанням для виконання 3D-друку FDM та фотополімерним методами, стала значним кроком вперед для покращення освітнього та наукового середовища закладу. 3D друк є однією із найперспективніших технологій виробництва, яка знаходять застосування в різних галузях – від […]
25 травня 2022 року на завершення сесії другого семестру в магістратурі з “Освітньої робототехніки” та за результатами вивчення курсу “Технології віртуальної і доповненої реальності в освітньому процесі” під час якого магістранти опанували інструментарії, необхідні для розробки AR- та VR-застосунків у Полтавському університеті економіки і торгівлі відбувся перший VR-івент “Дискусійна сесія: особливості впровадження STEAM-технологій в освіті […]