
Іваннікова Марина Миколаївна
Науковий профіль:
Гарант освітньої програми «Інтернет-маркетинг» за першим рівнем вищої освіти (бакалавр).
Членкиня Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
Членкиня ГО «Полтавська асоціація маркетингу».
Відповідальна редакторка Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки».
Експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Викладає з 2005 року, українською та англійською мовами (має міжнародний сертифікат на вільне володіння іноземною мовою на рівні В2 (англійська)).
Викладає навчальні дисципліни: маркетинг, контент-маркетинг та SMM, Digital-маркетинг, нейромаркетинг, HR-маркетинг, цифрові технології в управлінні маркетингом, копірайтинг, пошукова оптимізація та web-аналітика. Викладає для американських студентів у Humboldt International University, Miami, USA. Учасниця міжнародного проекту Erasmus+ «Advocacy Establishment for Students through Ombudsman Position». Активно працює у програмах з міжнародної кредитної мобільності: викладала «Маркетингові дослідження» у Горнославській вищій школі економіки (м. Катовіце, Польща); «Маркетинг» у Школі бізнесу в Любляні (м. Любляна, Республіка Словенія), приймала участь у програмі міжнародної академічної мобільності – Будапештський університет Метрополітан (2023 р.), м. Будапешт, Угорщина та стажувалась в університеті ISMA (м. Рига, Латвія), співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та входить до складу Полтавського осередку «Індустріального гендерного комітету з реклами».