ФЕСТИВАЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «FEEL THE WORLD» У ПУЕТ
19 листопада відбувся ІІ етап Фестивалю соціальної реклами «Feel the World», участь у якому взяли понад 100 активних, прогресивних, ініціативних учнів шкіл Полтави.
Метою фестивалю є підвищення обізнаності молоді з питань соціальної культури, зменшення рівня соціального тиску на молодь, формування в молоді загальнолюдських цінностей та здатності протистояти негативним соціальним явищам у суспільстві.
З вітальним словом до присутніх звернувся ректор ПУЕТ Олексій Нестуля, який наголосив на важливості соціальної реклами в сучасному світі та побажав творчих успіхів і натхнення під час створення власних робіт.
Усі учасники долучилися до обговорення про соціальну рекламу: її особливі ознаки, які емоції вона в собі несе та на кого націлена, із чого складається та на що, насамперед, звертати увагу під час її створення. На конкретних прикладах був проведений аналіз виникнення ідей і методів їх використання для донесення цільовій аудиторії.
Директор департаменту маркетингу, Олена Івасенко, провела тренінг «Майстерня відео в рекламі», в якому розкрила секрети створення успішного, змістовного та привабливого відео. Власниця комунікаційного агентства «Meteam», Наталія Мостовенко, ділилася секретами створення графічної соціальної реклами. На реальних прикладах було показано, на чому варто акцентувати увагу споживача та вдало задовольняти бажання замовника.
Після завершення всі учасники ознайомилися з переліком номінацій, а саме «Відеореклама», «Зовнішня реклама», «Друкована реклама» та «Інтернет-реклама», а також темами для створення соціальної реклами.
Нагадуємо, із 20 листопада по 1 грудня команди повинні створити та подати власні проєкти на конкурс. Презентації робіт і підбиття підсумків відбудеться 5 грудня 2019 року.