ХLVІІ Міжнародна наукова студентська конференція: Кафедра Маркетингу
25 квітня 2024 р. у стінах Полтавського університету економіки і торгівлі #ПУЕТ відбулася ХLVІІ Міжнародна наукова студентська конференція за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік “Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті”.
Здобувачі Кафедри Маркетингу ПУЕТ освітніх програм “Маркетинг” та “Інтернет-маркетинг” також долучилися до участі:
– на пленарному засіданні, яке присвячено було патріотичному вихованню студентської молоді, виступила Вікторія Ряднина, здобувачка першого курсу ОП “Маркетинг” із темою “І музика може стати зброєю” заспівавши пісню Володимира Івасюка “Пісня поміж нас”. Своїм виступом Вікторія закцентувала увагу на необхідності відстоювання та плекання української мови та культури, бо саме Володимир Івасюк був одним із українських діячів, який був засуджений та вбитий через свою проукраїнську позицію;
– на секції “Якість вищої освіти: проблеми, виклики перспективи” із доповіддю “Роль студентів у формуванні якісної освіти” виступив здобувач першого курсу ОП “Інтернтет-маркетинг” Данилейко Максим;
– секція “Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст” проводилася у змішаному форматі та піднімала питання сучасного маркетингу. Із доповідями виступали здобувачі 1-4 курсі освітніх програм “Маркетинг” Торяник Валерія, Тодоров Михайло, Гарець Злата, Любченко Юлія, Максименко Анна, Самофал Вікторія та інші; ОП “Інтернет-маркетинг” представляли доповідачі Баішев Микита, Ткаченко Аміна, Ніщенко Аліна, Федоряк Анастасія та інші. До участі у засіданні секції з маркетингу доєдналися також здобувачі Кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ Білоус Вероніка, Бургело Ірина та Тверда Катерина.
Актуальні теми доповідей, цікаві запитання та дискусії – такий формат був притаманний конференції.
Дякуємо учасникам за наукові дослідження!
Дякуємо Збройним Силам України за можливість реалізувати захід!