Ігрові методи навчання – крок до успіху
Ігрові методи навчання, які відомі також як гейміфікація, стають все більш популярними інструментами для підвищення ефективності освітнього процесу. Гейміфікація навчального процесу сприяє активному залученню студентів, покращує їхню мотивацію та допомагає закріпити знання через інтерактивний досвід. Такі методи навчання допомагають студентам краще засвоювати матеріал і підвищують їхню залученість до навчального процесу.
У цьому навчальному році доцент кафедри Ольга Стефанюк продовжує застосовувати подібні практики для студентів освітньої програми «Управління персоналом міжнародних корпорацій» при викладанні дисциплін «Основи проєктного менеджменту», «Управління міжнародними проєктами», «Корпоративна соціальна відповідальність». Вона відмічає, що «завдяки гейміфікації здобувачі стають активнішими, більш організованими та зацікавленими у своєму розвитку. Такий підхід також сприяє розвитку у них м’яких навичок (soft skills), таких як командна робота, комунікація та критичне мислення».
Студенти вчаться виявляти та аналізувати стейкхолдерів проєкту, а також розглядати розбіжності у думках як важливий фактор, який сприяє прийняттю колективних рішень. Окрім того, учасники занять освоюють цикл Колба та аналізують результати своєї діяльності, що допомагає їм підвищити якість управління проєктами у майбутній професійній діяльності. Основний акцент робиться на розвиток навичок командної роботи, аналізу групових ефектів і досягнення компромісу в процесі ухвалення рішень.