Конкурс на участь у літній школі для аналітиків
МФ «Відродження» у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні в межах «Ініціативи з розвитку аналітичних центрів» оголошують конкурс на участь у літній школі для аналітиків (далі – школі)
Дати проведення школи: 30 серпня – 02 вересня 2021 року, з 9:00 до 13:30 в онлайн-форматі
Для кого ця школа:
– Школа, в першу чергу для тих, хто вже має досвід написання аналітичних матеріалів, але хоче отримати більш комплексні знання з написання та комунікації аналітики. Якщо Ви працюєте в неурядових організаціях, академічній сфері, органах влади чи місцевого самоврядування та цікавитеся аналітикою, то ця школа для Вас.
Яким критеріям треба відповідати для участі у школі:
– Мати зацікавленість у проведенні досліджень та написанні аналітики.
– Мати попередній досвід із написання аналітичних матеріалів.
– Працювати у неурядових організаціях, академічних установах чи органах влади / органах місцевого самоврядування.
– Сфера роботи прямо чи опосередковано має стосуватися підготовки аналітики.
Як подати заявку:
– Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету Реєстраційна форма учасника літньої школи для аналітиків та надіслати її до 23.59 30 липня 2021 року. Заявки, надіслані пізніше вказаного терміну, не розглядатимуться.
Зверніть увагу, що до заявки потрібно додати резюме та мотиваційного листа.
Результати конкурсного відбору будуть повідомлені не пізніше 11 серпня 2021 року.
За результатами конкурсного відбору буде обрано 25 учасників та учасниць для участі у школі.
Участь у школі є безкоштовною. У разі успішного завершення навчання учасники отримують сертифікат про проходження навчання.
Викладачі школи:
– Лекторами на школі будуть викладачі з Києво-Могилянської академії, Київської школи економіки та Українського католицького університету, а також провідних українських аналітичних центрів.
Які теми будуть розглядатися на школі:
– Аналітичні матеріали: для кого і для чого ми пишемо: типи і структура аналітичного матеріалу.
– Методологія дослідження: дизайн дослідження та мистецтво інтерв’ювання.
– Етап написання аналітики: як писати так, щоб було зрозуміло; рецензування: перший краш-тест вашого тексту.
– Пост-продакш: текст завершено, і це тільки початок: комунікація та адвокація аналітики; оцінка впливу аналітичного документа.
Формат школи: онлайн.
ВАЖЛИВО!!! У разі виникнення додаткових запитань із заповнення анкети, будь ласка, звертайтеся до менеджерки Ініціативи, Софії Голоти, golota@irf.ua
Міжнародний фонд “Відродження”