Креативне співробітництво у практико-орієнтовній підготовці здобувачів вищої освіти
У Полтавському університеті економіки і торгівлі 03.02.2020 року відбувся захід, метою якого було продемонструвати практикам знання й навики здобувачів вищої освіти, отримані ними впродовж навчання. Захід був організований кафедрою міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин.
У рамках заходу директор Департаменту економіки та інвестицій Полтавської міської ради Клименко Віта Іванівна презентувала Програму «Наука – бізнес – влада» в межах реалізації Стратегії економічного розвитку м. Полтава на період 2018–2020 роки. Начальник Департаменту розвитку бізнесу Групи компаній «КМ» Мишелов Анатолій Вікторович виступив із доповіддю про основі напрями діяльності провідного та найбільшого за обсягами надання логістичних послуг 3PL-оператора (third-party logistics) у м. Полтава та Полтавській області – Групи компаній «КМ».
Здобувачі вищої освіти за освітніми програмами «Міжнародний бізнес» і «Міжнародні економічні відносини» показали свої вміння з розроблення та презентації міжнародних бізнес-проєктів. Результатом практико-орієнтованого навчання став їх відкритий захист. Ідея проведення конкурсу міжнародних бізнес-проєктів належить доценту кафедри міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин Туль Світлані Іванівні, координатором якого вона стала.
Експертна комісія була представлена таким складом: директор Департаменту економіки та інвестицій Полтавської міської ради Клименко Віта Іванівна, начальник Департаменту розвитку бізнесу Групи компаній «КМ» Мишелов Анатолій Вікторович, HR-директор Групи компаній «КМ» Молчановська Віолетта Миколаївна, завідувач кафедри міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин Шкурупій Ольга Всеволодівна, заступник завідувача кафедри міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин Франко Людмила Сергіївна. Як практики, так і науковці відзначили високий рівень презентованих маркетингових та інвестиційних проєктів. До обговорення представлених на захист проєктів активно долучились студенти.
Визначення переможців відбувалось на основі інтерактивного online-голосування студентів та висновків експертної комісії. Найвищі бали від експертів отримали здобувачі вищої освіти 3-го курсу Коробко Антон (проєкт «Jordan Brand International Promotion») та Білокіз Максим (проєкт «International Marketing of Amazon.com, Inc.»). Приз глядацьких симпатій за креативний підхід здобув студент 3-го курсу Яременко Антон (проєкт «Louis Vuitton International Marketing Strategy»); подяки за участь – студентка 3-го курсу Бесчетнікова Дарина (проєкт «Adidas AG Marketing Mix») та студентки 1-го курсу Бакум Аміна та Матюшко Ярослава (проєкт «Let’s Be Friends»). Студенти-переможці отримали унікальну пропозицію пройти стажування та здійснити upgrade навичок у Департаменті економіки та інвестицій Полтавської міської ради та Групі компаній «КМ», де їх очікуватимуть у період проходження літньої виробничої практики.
На заході також були обговорені питання сучасної підготовки фахівців у галузі знань «Міжнародні економічні відносини», розглянуті та проаналізовані освітні програми «Міжнародний бізнес», «Міжнародні економічні відносини». Представники бізнесу та органів державної влади відзначили позитивний ефект від упровадження на кафедрі тренінгових методик: воркшопів, роботи в малих групах, ділових ігор, ситуаційного аналізу, презентацій бізнес-проєктів як підсумкового модульного контролю та екзамену з навчальних дисциплін. Таку ж зацікавленість виявили студенти.
Результати проведення заходу показали корисність обговорення та вирішення спільних проблем шляхом реалізації формату взаємодії «наука – бізнес – влада».