Моніторинг якості освітнього процесу студентів спеціальності 075 Маркетинг за І семестр 2019-2020 н.р.
У рамках загальноуніверситетського моніторингу якості освітнього процесу та для його забезпечення у відповідності до вимог Міністерства освіти і науки України студентам кафедрою маркетингу у лютому 2020 року було проведене анкетування студентів спеціальності 075 Маркетинг денної форми навчання. З використанням Google форм було сформовано анкету, що дала змогу згенерувати відповіді та дізнатися враження студентів від навчання за освітньою програмою протягом І семестру 2019-2020 навчального року.
Результати моніторингу мають наступний вигляд:
Параметр оцінки | Відсоток студентів, що оцінили на 5 та 4, % |
Всього студентів – 82 | 77 |
Кількість відповідей, в тому числі у розрізі курсів: | |
І – 22 | 93 |
ІІ – 21 | 81 |
ІІІ – 6 | 63 |
ІV – 7 | 64 |
V – 2 | 100 |
VI – 4 | 61 |
Якість наданих освітніх послуг протягом періоду навчання | 63 |
Актуальність навчального матеріалу (викладачі використовують новий актуальний матеріал) | 71 |
Забезпечення навчальними і методичними матеріалами під час всього терміну навчання | 69 |
Налагодження співпраці з потенційними роботодавцями | 53 |
Надання якісних фахових знань та професійних компетенцій | 74 |
Об’єктивність, повага й тактовність у ставленні до студентів | 79 |
Результативність у формуванні фахових компетенцій від вивчення дисциплін фахового спрямування | 86 |
Результативність у формуванні фахових компетенцій від вивчення дисциплін загально-освітнього характеру | 42 |
За результатами опитування кафедрою враховані негативні враження студентів від навчального процесу (відсоток яких незначний, але вони є) та докладено зусиль для їх ліквідації та покращення на наступний освітній період.
Моніторинг якості освітнього процесу за результатами І семестру 2019-2020 н.р.