Eng
17

Моніторинг якості освітнього процесу студентів спеціальності 075 Маркетинг за І семестр 2019-2020 н.р.

У рамках загальноуніверситетського моніторингу якості освітнього процесу та для його забезпечення у відповідності до вимог Міністерства освіти і науки України студентам кафедрою маркетингу у лютому 2020 року було проведене анкетування студентів спеціальності 075 Маркетинг денної форми навчання. З використанням Google форм було сформовано анкету, що дала змогу згенерувати відповіді та дізнатися враження студентів від навчання за освітньою програмою протягом І семестру 2019-2020 навчального року.

Результати моніторингу мають наступний вигляд:

Параметр оцінкиВідсоток студентів, що оцінили на 5 та 4, %
Всього студентів – 8277
Кількість відповідей, в тому числі у розрізі курсів: 
І – 2293
ІІ – 2181
ІІІ – 663
ІV – 764
V – 2100
VI – 461
Якість наданих освітніх послуг протягом періоду навчання63
Актуальність навчального матеріалу (викладачі використовують новий актуальний матеріал)71
Забезпечення навчальними і методичними матеріалами під час всього терміну навчання69
Налагодження співпраці з потенційними роботодавцями53
Надання якісних фахових знань та професійних компетенцій74
Об’єктивність, повага й тактовність у ставленні до студентів79
Результативність у формуванні фахових компетенцій від вивчення дисциплін фахового спрямування86
Результативність у формуванні фахових компетенцій від вивчення дисциплін загально-освітнього характеру42

За результатами опитування кафедрою враховані негативні враження студентів від навчального процесу (відсоток яких незначний, але вони є) та докладено зусиль для їх ліквідації та покращення на наступний освітній період.

Моніторинг якості освітнього процесу за результатами І семестру 2019-2020 н.р. 

БІЛЬШЕ НОВИН