Особливості підготовки фахівців за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (освітньо-професійна програма «Педагогіка вищої школи») освітньо-кваліфікаційного рівня магістра у новому 2020-2021 н.р.
Кафедра педагогіки та суспільних наук завжди йшла у ногу з часом і орієнтувалася на потреби ринку освітніх послуг, і тому до початку нового 2020-2021 навчального року, з урахуванням цифрових трансформацій освітнього простору, оновила зміст професійної підготовки фахівців за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (освітньо-професійна програма «Педагогіка вищої школи») освітньо-кваліфікаційного рівня магістра. Сучасні реалії вимагають перегляду концептуальних вимог до організації освітнього процесу при підготовці магістра педагогіки з кваліфікацією «викладач вищих навчальних закладів». З огляду на це, освітній процес, аби бути атрактивнішим та ефективнішим для магістрантів, будується із урахуванням: 1) концепції ресурсно-орієнтованого навчання (resource-based learning) як динамічного процесу організації і стимулювання самостійної пізнавальної діяльності магістрантів із оволодіння навичками активного перетворення інформаційного середовища, який передбачає оптимальне використання тріадою “магістрант-викладач-бібліотекар” консолідованих кадрових, матеріально-технічних, навчально-методичних, фінансових та інформаційних ресурсів; 2) невпинних цифрових трансформацій освітньо-наукового простору; 3) сучасних форм організації навчання – змішаного (blended learning) та дистанційного навчання (distance learning); 4) лідерської управлінської парадигми.
На підставі вище зазначеного, гарантом освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи», членами проєктної групи, викладачами кафедри, оновлено зміст освітньої програми, до якої уведено дисципліну «Цифровізація освітнього процесу у вищій школі», інші дисципліни педагогічного спрямування («Педагогіка вищої школи», «Дидактичні системи у вищій школі», «Педагогічний контроль у системі освіти», «Планування і організація навчального процесу у вищій школі», «Проектування професійної підготовки та діяльності фахівця» та ін.) з метою підвищення якості підготовки магістрантів проводитимуться у комп’ютерних аудиторіях з використанням оновленої комп’ютерної техніки. Також оновлено зміст усіх дистанційних курсів для вивчення дисциплін освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи», поповнено бібліотечний фонд університету сучасними підручниками й навчальними посібниками.