Eng
56

Пошуки шляхів вирішення проблеми навчальної атракції дистанційного навчання

08 жовтня 2020 року доцент кафедри педагогіки та суспільних наук, доктор педагогічних наук Кононец Наталія Василівна взяла участь у Шостій Міжнародній науково-практичній конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи». На онлайн-пленарному засіданні вона виступила з доповіддю на тему «Сценарії мультимедійної взаємодії при розробці сучасного дидактичного забезпечення дистанційного освітнього процесу», у ході якої висвітлила механізми реалізації принципу мультимедійності при розробці електронних освітніх ресурсів як сучасного дидактичного забезпечення для організації дистанційного освітнього процесу. Доповідачкою запропоновано чотири сценарії мультимедійної взаємодії: «Сценарій 1. Лінійне подання мультимедіа додатків», «Сценарій 2. Нелінійне подання мультимедіа додатків», «Сценарій 3. Навчальна програма або освітній курс», «Сценарій 4. Створення мультимедіа», а також презентовано дистанційні курси та електронні посібники, які нею розроблені та використовуються під час дистанційного навчання студентів у ПУЕТ.

Наталія Василівна відзначила, що обираючи для реалізації будь-який із сценаріїв мультимедійної взаємодії при розробці сучасного дидактичного забезпечення, слід пам’ятати, що дистанційний курс чи електронний посібник з мультимедіа додатками буде для студентів цікавим й атрактивним, якщо він захоплюватиме їхню увагу і спонукатиме взаємодіяти з додатком. Безумовно, змістовно цікавий або захоплюючий електронний освітній ресурс впливає на привабливість. З іншого боку – індикатором його привабливості безпосередність взаємодії студентів з мультимедіа. Також вартують уваги й естетичні якості дистанційного курсу та його мультимедіа додатків зокрема, які також впливають на його привабливість, адже якісно оформлений мультимедійний дистанційний курс може спонукати студента проглянути більше навчального матеріалу, що міститься у ньому, а отже, й глибше вивчати зміст дисципліни.

БІЛЬШЕ НОВИН