Поєднання теорії та практики під час підготовки фахівців з маркетингу
Поєднання теорії та практики під час підготовки фахівців з маркетингу досягається за умов постійного зростання викладачів кафедри маркетингу та роботи над своїм професійним рівнем через тренінги та підвищення кваліфікації. Саме одним із таких і став вебінар на тему «Використання CRM системи Бітрікс 24 в бізнесі: маркетинг, менеджмент, фінанси та управлінський облік», який вдало засвоїли професор Карпенко Наталія Володимирівна та доценти Іваннікова Марина Миколаївна, Яловега Наталія Іванівна та Верезомська Світлана Жоржівна. Отримані під час вебінару знання дозволять акцентувати увагу студентів під час вивчення професійних маркетингових дисциплін та використовувати практичні навички ведення та підтримки бізнес-активності через застосування програмних продуктів Бітрікс 24.