Практичний семінар «Від продукту до бренду»
Полтавський університет економіки і торгівлі є постійним партнером Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Суми та постійно пропонує нові заходи з підтримки підприємництва.
Запрошуємо представників бізнесу взяти участь у практичному семінарі «Від продукту до бренду», який відбудеться 26 листопада в онлайн-форматі на платформі Zoom.
Реєстрація за посиланням: https://form.jotformeu.com/203102376321340
Захід спрямований на власників, керівників та фахівців підприємств і організацій, зацікавлених у підвищенні конкурентоспроможності та рівня пізнаваності власного товару чи послуги.
Метою семінару є сприяння розвитку мікро-, малого й середнього бізнесу та підвищення їх конкурентоспроможності шляхом розробки стратегії бренду або її удосконалення, забезпечення ефективної айдентики, підвищення ділової комунікації.
Наші спікери:
1. Микита Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub, (м. Київ)
2. Володимир Мась, Тренер Soft Skills у Autodoc.de (м. Одеса)
3. Денис Чернявський, Valorisation Lab., CEO & Founder, Fedoriv Agency, Creative Strategist, Pinat Pins, Co-Founder / Owner, Kyiv Academy of Media Arts, (м. Київ)
4. Роман Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult (м. Полтава)
5. Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan (м. Київ)
Під час семінару розкриватимуться питання:
1) інструментів просування бренду, в тому числі digital-brand;
2) практики розробки атрибутики та архітектури бренду у сфері малого і середнього бізнесу;
3) особливостей формування та просування бренду в умовах карантину.
У другій частині заходу заплановано 2 практичні воркшопи:
– «Просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram», тренер Р. Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult;
– «Практичні поради щодо побудови бренду», тренер М. Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub.
Що? Практичний семінар «Від продукту до бренду» |
Де? Онлайн платформа Zoom |
Коли? 26 листопада 2020 року |
Програма заходу:
10.00-10.10 | Відкриття заходу, вітальні слова |
10.10-10.20 | Презентація «Можливості для бізнесу від ЄБРР», представник ЄБРР Т. Халілов |
10.20.-10.55 10.55-11.10 | Презентація «Основи брендингу»,Микита Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hubQ&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід. |
11.10-11.4511.45-12.00 | Презентація «Про великі та маленькі бренди»,Денис Чернявський Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід. |
12.00-12.40 | Перерва |
12.40- 13.20 13.20-13.35 | Презентація «Сервіс та клієнтоорієнтованість в брендингу»,Володимир МасьQ&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід. |
13.35-14.15 14.15-14.30 | Презентація “Брендінг в епоху соціальних медіа”Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan. Q&A сесія, відповіді експерта на питання, які задані під час реєстрації на захід. |
14.30-15.10 | Панельна дискусія «Просування бренду в умовах карантину»За участі усіх спікерів заходу. Експерти відповідають на питання, які були задані в Zoom-чаті під час проведення заходу. |
15.10-15.30 | Перерва |
15.30-16.50 | Паралельний воркшоп №1 «Просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram», проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult |
15.30-16.50 | Паралельний воркшоп №2 «Практичні поради щодо побудови бренду», лектор-тренер М. Лазоренко, креативний директор, SABAI creative hub |
16.50-17.00 | Підведення підсумків, зворотній зв’язок від учасників. |
Детальніше: https://www.facebook.com/events/840365176718518
Даний захід реалізується Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми у партнерстві з представниками ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» #ПУЕТ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business.