Eng
79

ПРЕДСТАВНИКИ ПУЕТ БЕРУТЬ АКТИВНУ УЧАСТЬ У ФОРМУВАННІ БРЕНДА м. ПОЛТАВА

Численну, активну та дружню команду ПУЕТ включено до складу робочої групи щодо розробки бренда міста. 10 вересня у прес-центрі міського Будинку культури відбулась творча дискусійна зустріч робочої групи.

Цього разу учасники робочих груп працювали за методикою «Світове кафе». Ця методика була обрана не випадково, адже вона ефективно працює у випадках, коли потрібно в умовах обмеженого часу окреслити позиції щодо конкретно запропонованої теми.

Протягом 7 годин учасники груп діяли за чітким планом: спочатку обрали собі командирів столів, потім відбулось кілька етапів обговорень із пересадками учасників, на заключному етапі – власне презентація напрацьованих ідей. Усі напрацьовані ідеї будуть використані професійними дизайнерами під час створення бренда.

Проєкт «Розробка та впровадження маркетингової стратегії м. Полтава» реалізується за підтримки Проєкту ПРОМІС, що виконується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки уряду Канади.

Нагадаємо, у Полтаві стартувала потужна робота щодо створення бренда міста та його слогану. За попередніми прогнозами, ухвалення проєкту маркетингової стратегії заплановане на січень 2020 року.

БІЛЬШЕ НОВИН