Eng
181

Психологічна підтримка в ПУЕТ

З метою покращення психологічної підтримки учасників освітнього процесу в Полтавському університеті економіки і торгівлі створено психологічну службу. Психологічна служба націлена на виявлення та створення сприятливих психологічних умов для повноцінного особистісного розвитку студентів, їх самореалізації та психологічного благополуччя; здійснення психологічного супроводу адаптації першокурсників до умов освітнього процесу в закладі вищої освіти; формування психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, забезпечення належного рівня їх соціально-комунікативної компетентності; запобігання насильству та конфліктів серед здобувачів освіти; попередження та профілактики професійного вигорання педагогічних працівників.

Діяльність психологічної служби побудована на принципах:

  • науковості, професійної компетентності та відповідальності;
  • міждисциплінарності, комплексності і системності;
  • людиноцентризму та партнерства;
  • індивідуального підходу;
  • добровільності;
  • доступності психологічних послуг (допомоги);
  • конфіденційності;
  • дотримання норм професійної етики.

Тодорова Ірина Степанівна

Кандидат психологічних наук, доцент, психолог – забезпечює роботу психологічної служби

Головні напрями діяльності психологічної служби:

  • діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей розвитку особистості;
  • профілактика – попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  • корекція – зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти;
  • консультування – здійснення індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  • просвіта – формування психологічної компетентності учасників освітнього процесу.

Для підвищення психологічної компетентності учасникам освітнього процесу пропонуються тематичні групові заняття (на період карантину проводяться у форматі відеоконференції):

  • «Ресурси збереження та відновлення психологічного здоров’я людини»
  • «Перша психологічна допомога людині, що опинилася у кризовій або стресовій ситуації»
  • «Основи психогігієни в умовах пандемії»
  • «Діагностика та подолання прокрастинації в процесі навчання»
  • «Булінг у колективі: профілактика, діагностика, корекція»
  • «Майстерність у спілкування: розвиток комунікативної компетентності»
  • «Профілактика професійного вигорання»

На час карантину індивідуальні консультації проводяться через Skype. Для запису на консультацію психолога слід надіслати електронний лист на адресу ps_puet@ukr.net, в якому вказати ПІБ, групу (підрозділ), причину звернення та контактні дані для Skype зв’язку. Конфіденційність інформації гарантується!

ЯКЩО ТИ ПОТРЕБУЕШ ДОПОМОГИ

Якщо ти опинився у складній життєвій ситуації, яка загрожує твоєму психічному та фізичному здоров’ю, і ти потребуєш негайної допомоги, то зателефонуй на «ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» до кваліфікованих спеціалістів. Кожна людина, яка звертається на телефон довіри, може розраховувати на: конфіденційність, анонімність, підтримку, допомогу у пошуку рішення, отримання координат інших служб.

СЛУЖБИ БЕЗКОШТОВНОЇ «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ І ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

  1. Служба психологічної підтримки полтавців. Телефон безкоштовної психологічної підтримки працює з 8.00. до 17.00. моб. тел. 050 441 99 19, моб. тел. 050 441 99 12.
  2. Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0800500 335 (зі стаціонарних телефонів) або 116123 (з мобільних телефонів).
  3. Національна дитяча «гаряча лінія»: 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів) та або 116 111 (з мобільних телефонів), 772 (з Київстар або Лайф).
  4. Цілодобова гаряча лінія психологічної підтримки учасників АТО і членів їхніх сімей: 0 800 505 085.
  5. Всеукраїнський телефон довіри: 0 800 501 701.
  6. «Гаряча лінія» Національної поліції в Україні: 102 або 0 800 500 202.
  7. Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД: 0 800 500 451.
  8. Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної допомоги: 0 800 213 103.
  9. Телефон довіри PiN/ «Людина в біді»: 0 800 210 160.
  10. Гуманітарна місія «Проліска»: 093 202 22 32 або 096 404 10 34.
  11. Телефони довіри в Полтаві (0532) 2-89-84; у Кременчуці (05367) 3-21-50.
  12. Полтавський обласний Центр профілактики ВІЛ-інфекції та боротьби зі СНІДом тел./факс (0532) 60-60-37 (м.Полтава, пров. Госпітальний,5). 13. Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.
БІЛЬШЕ НОВИН