Психологічна підтримка в ПУЕТ
З метою покращення психологічної підтримки учасників освітнього процесу в Полтавському університеті економіки і торгівлі створено психологічну службу. Психологічна служба націлена на виявлення та створення сприятливих психологічних умов для повноцінного особистісного розвитку студентів, їх самореалізації та психологічного благополуччя; здійснення психологічного супроводу адаптації першокурсників до умов освітнього процесу в закладі вищої освіти; формування психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, забезпечення належного рівня їх соціально-комунікативної компетентності; запобігання насильству та конфліктів серед здобувачів освіти; попередження та профілактики професійного вигорання педагогічних працівників.
Діяльність психологічної служби побудована на принципах:
- науковості, професійної компетентності та відповідальності;
- міждисциплінарності, комплексності і системності;
- людиноцентризму та партнерства;
- індивідуального підходу;
- добровільності;
- доступності психологічних послуг (допомоги);
- конфіденційності;
- дотримання норм професійної етики.
Тодорова Ірина Степанівна
Кандидат психологічних наук, доцент, психолог – забезпечює роботу психологічної служби
Головні напрями діяльності психологічної служби:
- діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей розвитку особистості;
- профілактика – попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
- корекція – зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти;
- консультування – здійснення індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
- просвіта – формування психологічної компетентності учасників освітнього процесу.
Для підвищення психологічної компетентності учасникам освітнього процесу пропонуються тематичні групові заняття (на період карантину проводяться у форматі відеоконференції):
- «Ресурси збереження та відновлення психологічного здоров’я людини»
- «Перша психологічна допомога людині, що опинилася у кризовій або стресовій ситуації»
- «Основи психогігієни в умовах пандемії»
- «Діагностика та подолання прокрастинації в процесі навчання»
- «Булінг у колективі: профілактика, діагностика, корекція»
- «Майстерність у спілкування: розвиток комунікативної компетентності»
- «Профілактика професійного вигорання»
На час карантину індивідуальні консультації проводяться через Skype. Для запису на консультацію психолога слід надіслати електронний лист на адресу ps_puet@ukr.net, в якому вказати ПІБ, групу (підрозділ), причину звернення та контактні дані для Skype зв’язку. Конфіденційність інформації гарантується!
ЯКЩО ТИ ПОТРЕБУЕШ ДОПОМОГИ
Якщо ти опинився у складній життєвій ситуації, яка загрожує твоєму психічному та фізичному здоров’ю, і ти потребуєш негайної допомоги, то зателефонуй на «ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» до кваліфікованих спеціалістів. Кожна людина, яка звертається на телефон довіри, може розраховувати на: конфіденційність, анонімність, підтримку, допомогу у пошуку рішення, отримання координат інших служб.
СЛУЖБИ БЕЗКОШТОВНОЇ «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ І ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
- Служба психологічної підтримки полтавців. Телефон безкоштовної психологічної підтримки працює з 8.00. до 17.00. моб. тел. 050 441 99 19, моб. тел. 050 441 99 12.
- Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0800500 335 (зі стаціонарних телефонів) або 116123 (з мобільних телефонів).
- Національна дитяча «гаряча лінія»: 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів) та або 116 111 (з мобільних телефонів), 772 (з Київстар або Лайф).
- Цілодобова гаряча лінія психологічної підтримки учасників АТО і членів їхніх сімей: 0 800 505 085.
- Всеукраїнський телефон довіри: 0 800 501 701.
- «Гаряча лінія» Національної поліції в Україні: 102 або 0 800 500 202.
- Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД: 0 800 500 451.
- Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної допомоги: 0 800 213 103.
- Телефон довіри PiN/ «Людина в біді»: 0 800 210 160.
- Гуманітарна місія «Проліска»: 093 202 22 32 або 096 404 10 34.
- Телефони довіри в Полтаві (0532) 2-89-84; у Кременчуці (05367) 3-21-50.
- Полтавський обласний Центр профілактики ВІЛ-інфекції та боротьби зі СНІДом тел./факс (0532) 60-60-37 (м.Полтава, пров. Госпітальний,5). 13. Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.