125
ПУЕТ взяв участь у IV Всеукраїнської конференції студентів та молодих вчених МАРКЕТИНГ ОЧИМА МОЛОДІ
У пленарному засіданні конференції взяли участь понад 50 учасників, які представляли маркетингові школи:
- Державного університету “Одеська політехніка”
- Івано-Франківського НТУ нафти і газу
- Київського НУ імені Тараса Шевченка
- НУ “КПІ імені Ігоря Сікорського”
- НУ “Львівська політехніка”
- НУ водного господарства та природокористування (м.Рівне)
- НТУ “Дніпровська політехніка”
- Полтавський університет економіки і торгівлі
- Університет митної справи та фінансів, м.Дніпрр
- Харківський державний університет харчування та торгівлі
- Хмельницький національний університет
- Черкаський державний технологічний університет
- Чернівецький НУ імені Юрія Федьковича
- Всп Хтефк Кнтеу
На конференції піднімалися цікаві, актуальні маркетингові теми:
- роль маркетингу в просуванні startup-проєктів ⚡заснування та просування власного бренду
- діджитал маркетинг
- застосування маркетингового інструментарію у різноманітних галузях економіки
- креативний маркетинг і роль копірайтингу в реалізації маркетингових ідей
- маркетинг у митній справі тощо
Важливим здобутком нашої конференції є залучення до участі в ній як здобувачів ВО різних рівнів, академічної спільноти та бізнесу.
Такий підхід забезпечує обмін думками, налагодження контактів, здобуття нових ідей.
Навчаємося самі – навчаємо студентів – формуємо фахову бізнес-еліту.