Солодкі плоди профорієнтаційної діяльності ПУЕТ (епізод 1)
У наші часи немодно говорити «профорієнтація». Дійсно, дуже часто вітчизняні ЗВО застосовували його за потреби та без такої, іноді невдало маскуючи свою рекламну та PR-діяльність під звучне слово. Ось так і трапилось, що згодом це слово потьмяніло й уже не виблискує на небосхилі багатьох українських університетів.
Навпаки, навіть профорієнтаційну діяльність тепер прагнуть зараз подати під іншими варіантами назв, але сутність від цього не змінюється.
Профорієнтація – це діяльність, яка дозволяє допомогти визначитися, зазвичай, молоді з її професійним майбутнім. І наскільки це буде ефективним залежить не лише успіх освітнього закладу, а й щастя та благополуччя майбутнього фахівця.
Розуміючи всю водночас складність цього процесу та відповідальність, ПУЕТ виважено формує свою соціально-орієнтовану політику та профорієнтаційну діяльність. Отже, коли ми бачимо позитивні результати наших зусиль, бере гордість.
Серед багатьох проєктів, які красномовно нас переконують у правильності обраного шляху, виділимо фестиваль реклами «Feel the world», менторами якого виспупили Н. Мостовенко, випускниця спеціальності Маркетинг, засновниця рекламного агентства «me.team», та Ю. Бойко, голова Полтавської організації Спілки рекламістів України та власник рекламного агентства «Бойко».
Участь у фестивалі взяло понад 100 школярів-старшокласників, на урочистій церемонії переможцям було вручено багато різноманітних сувенірів на згадку.
Завдяки проєкту студентської ради університету, кропіткій колективній роботі студентів, наполегливій праці на той час декана факультету товарознавства торгівлі та маркетингу Аліни Ткаченко, проректора з науково-педагогічної роботи Олександра Манжури, завідувачки кафедри маркетингу ПУЕТ Наталії Карпенко і багатьох інших, а також фестивалю «Feel the world», молоді Полтави вдалось дізнатися про секрети фахівців реклами, комунікацій та маркетингу.
Як же було приємно в чаті першокурсників ПУЕТ 2020 року читати позитивні відгуки.
Отже, ми в котрий раз переконуємося, що одним із найкращих методів профорієнтації – це надати можливість молоді зануритися у спеціальність наскільки це можливо, випробувати себе як майбутній фахівець. Ми впевнені, що попереду в нас ще багато професійних свят для молоді, майстер-класів, професійних конкурсів та фестивалів. І ми готові реалізовувати найсміливіші проєкти!