Eng
141

Обласний Молодіжний фестиваль соціальної реклами

Гасло цьогорічного форуму: «Україна – країна креативних дітей»

Реклама є невід’ємною частиною нашого сьогодення. Щогодини свідомо чи несвідомо ми споживаємо десятки рекламних повідомлень.  Але чи завжди реклама  добросовісна та інформативна?  І чи можна довіряти рекламним повідомленням? Можна, говорить Наталія Карпенко – завідувачка кафедри маркетингу, професорка, д.е.н., фундаторка Полтавського молодіжного фестивалю соціальної реклами. Варто лише навчитися розрізняти маркери добросовісної реклами. Особливо це стосується молоді,  адже з  появою мобільних телефонів, молоді люди самі є активними творцями рекламного контенту. Тому, напевно, й історія нашого фестивалю в часі збіглася з, так би мовити, «телефонізацією» підлітків.

Історія фестивалю почалася ще з 2000-х років. Тоді ми долучилися до проведення Всеукраїнського студентського фестивалю реклами. Але мрія була організувати такий фестиваль в Полтаві. Ми поїхали в Чернівці, подивилися, як там проводиться і за деякий час в Полтаві відбувся Молодіжний фестиваль соціальної реклами «Парафін». Нині наш фестиваль став щорічним. Ми визначилися з не тільки з правилами, тематикою, а й з колористикою та символом. Це – пташка колібрі,   бо вона маленька, але співає так, що можна заслухатися. Так і в житті – маленька людина може мати великий талант.

Дуже багато сьогодні розповідають про soft skills – тобто саморозвиток людини. Я вважаю, що це потрібно не просто для того, щоб бачити процеси в суспільстві, а щоб розуміти їх та співчувати їм. Особливо це показово, коли беруть участь в цьому фестивалі школярі з вадами розвитку. Участь таких діток в нашому фестивалі навіть надихнула нас на відкриття спеціальності «Інтернет-маркетинг». Ми побачили і почули їхні інтереси, можливості,  потреби.

Минулого року у нас на фестивалі був, можна сказати, аншлаг. Свої роботи представили не тільки школярі з Полтави, а й з районів області – з Решетилівки, Нових Санжар, Малого Перещепино… Тобто велика кількість учасників зробила фестиваль автентичним. Навіть я б назвала цей фестиваль святом, адже там свої  таланти демонстрували наші студенти.

На думку Наталії Карпенко, важливість для суспільства фестивалю соціальної реклами полягає в тому, що створення і демонстрація в медіа сюжетів про проблеми нашого суспільства, примушують не просто замислитися про це, а й усвідомити істину, що не можна бути безвідповідальним до того, що відбувається і шукати шляхи подолання цих проблем. Після Перемоги саме молодь відбудовуватиме суспільство. Тому,  вважаю, ввести стандарти в засадничу діяльність маркетологів і при створенні реклами треба обов’язково. У нас вже є Закон України «Про рекламу», змінений під потреби сьогодення. Члени кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі є представниками Полтавського представництва Індустріального гендерного комітету з реклами та членами ВГО “Українська асоціація маркетингу». Цими питання опікуються вже років сім. Тому, розуміють, що є реклама, яка негативно впливає на людину, не дозволяє сприймати позитивно світ. За недобросовісну рекламу треба штрафувати!

Без участі журналістів реклама не можлива! Тому, організатори Молодіжного фестивалю соціальної реклами ПУЕТ працюють над залученням до участі в ньому медівників. Місію журналістів Наталія Карпенко вбачає не тільки у висвітленні заходу, а, насамперед, у напрацюванні та поширенні стандартів добросовісної реклами. Інформацію і модель поведінки, поширені в рекламі, активно наслідує молодь. Вони активно самі створюють контент.

НАТАЛІЯ КАРПЕНКО – завідувачка кафедри маркетингу, професорка, д.е.н., фундаторка Полтавського молодіжного фестивалю соціальної реклами:

Школярі активно знімають відео.  Проблематика, яку вони відкривають – те, що відбувається в школі. І у нас на фестивалі було дуже багато сюжетів про боулінг,  дискримінацію. І не тільки в середовищі школярів, а й вчителі булять учнів. Відверто і чітко діти про це відповідають. Для учасників Полтавського молодіжного фестивалю соціальної реклами ми підготували три тренінги. Один з них проведе студент 4 курсу ПУЕТ – Богдан Радкевич, який має свою агенцію. І він проводить дуже класні майстер-класи з формування та розробки рекламних роликів. Далі – ми запросили представницю кафедри маркетингу ПУЕТ – Марину Іваннікову, яка є учасницею Полтавського представництва Індустріального гендерного комітету з реклами. Вона розповість про маркери дискримінаційної реклами. І буде проводити тренінг наша магістрантка, яка сьогодні працює за межами України і проводить по всій Європі івенти. Вона розповість, які засоби реклами ліпше використовувати, коли ви хочете провести захід.

Тематика конкурсних робіт цього року охоплює широке коло тем:

  • соціальні проблеми суспільства;
  • патріотичне виховання молоді;
  • соціальна відповідальність та захист прав і свобод;
  • соціально-економічні норми суспільства;
  • антидискримінаційні погляди в суспільстві;
  • екологічна безпека товарів і довкілля.

Змагатимуться учасники фестивалю в номінаціях: бренд-айдентика,  інтернет-реклама, друкована реклама та відеореклама.

Стань учасником Молодіжного фестивалю реклами!
❗Реєстрація на проєкт відкрита до 3 листопада 2023 року!

Реєструйся за посиланням: https://forms.gle/zwusKUw1tcRzvUtz6

Адреса оргкомітету:

  • м.Полтава, вул. Івана Банка (Коваля),3,

Контакти:

  • 050-614-74-57
  • 050-614-74-58
  • E-mail: marketing.puet19@gmail.com

Зміни світ на краще!

БІЛЬШЕ НОВИН