Eng
125

Учасники другого циклу Програми (2017-2018)

«Програма є важливою для розвитку командного лідерства, дає можливість опанувати знаннями ефективного управління, аналізу викликів, визначення основних цілей і шляхів їх досягнення»

Петро Ясній, ректор Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя

У другому циклі Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України (2017-2018) брали участь 14 вітчизняних вишів

У рамках Програми учасники опанували навички індивідуального лідерства, ефективного спілкування та злагодженої роботи у команді.  

Університетські команди активно працювали над інституційними проектами змін, а також розробляли і втілювали численні додаткові ініціативи на покращення роботи вищих навчальних закладів. Їх діяльність є джерелом натхнення для співробітників і студентів вишу і мотивує до дій. 

Команди-учасниці стали «генераторами» якісних позитивних перетворень і слугують осередком, який збирає ініціативних активістів університету.  

10 університетів скористалися наданою в рамках Програми можливістю здійснити навчальний візит до британського вузу. Вітчизняні університети встановили робочі контакти з британськими колегами, ознайомилися з провідним досвідом в університетському управлінні, організації навчання, наукових досліджень і студентського життя.

З профілями команд і результатами їх участі у Програмі можна ознайомитися за індивідуальними посиланнями нижче. 

 УніверситетНазва проекту
1Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-БарановськогоСтворення студентського сервіс-центру «Інфо-хаб»
2Київський національний економічний університет ім. Вадима ГетьманаІмплементація стратегії академічної доброчесності університету
3Київський національний університет технологій та дизайнуРозвиток підприємницьких та інноваційних ініціатив в університеті
4Криворізький державний педагогічний університетІмідж університету як результат формування його соціального капіталу
5Луганський національний аграрний університетОсвітній агроцентр «Донбас України»
6Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Вдосконалення системи оцінювання та забезпечення якості інженерної освіти в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
7Одеський національний університет імені І.І. МечниковаСтворення проектного офісу як інституціональна зміна та крок в розвитку потенціалу університету
8Полтавський університет економіки і торгівліПідготовка «Сендвіч-курсів» як інструменту розвитку лідерського потенціалу університету
9Таврійський національний університет імені В.І. ВернадськогоРозвиток інтернаціональної компетентності сучасного університету
10Тернопільський національний технічний університет імені Івана ПулюяБренд-імідж університету: стратегія позиціонування ТНТУ на міжнародному ринку освітніх послуг
11Український католицький університетПідтримка та розвиток якості Університету: програми і сервіси
12Харківський національний університет імені В.Н. КаразінаВідкритість університету суспільству і бізнесу
13Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. ШевченкаСтворення креативних просторів університету як драйвер інноваційного росту освіти регіону
14Чернігівський національний технологічний університетРозвиток доброчесності в науці та навчанні

«Домінує відчуття задоволення від цілеспрямованого формування мережі «агентів змін» в університетах України, які мають суттєво вплинути на управління та освітню й наукову діяльність ЗВО на принципах лідерства. Зміцнюється впевненість у тому, що відповідні зміни стають невідворотними, охоплюючи нові горизонти й вертикалі системи вищої освіти України. Програма має надзвичайно потужний мотивуючий вплив, формуючи готовність і даючи технології здійснення змін»

Олексій Нестуля, ректор Полтавського університету економіки і торгівлі

https://www.britishcouncil.org.ua/programmes/education/leadership-development/results

БІЛЬШЕ НОВИН