Eng
56

Участь ПУЕТ у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін»

28-29 лютого 2024 року наукова спільнота Полтавського університету економіки і торгівлі взяла участь в ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін», що відбулася на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту в онлайн форматі.

Конференція об’єднала науковців з різних куточків України, Польщі, Словаччини та представників бізнесу.

З вітальним словом від кооперативної наукової спільноти до учасників звернулась кандидатка економічних наук, директорка Департаменту кадрової політики, освіти і науки Укркоопспілки, директор Навчально-методичного центру Укоопспілки «Укоопосвіта» Лідія Войнаш, яка відзначила, що сьогоднішня зустріч – чудова нагода для присутніх обмінятися науковим досвідом і практичними здобутками: «Зважаючи на трансформаційні процеси на глобальному ринку, постала нагальна потреба в апробації наукових досягнень в галузі маркетингу та управління. Наше завдання – удосконалити науковим підґрунтям практичні кейси, що нині надзвичайно актуально для практико-орієнтованого підходу до навчання у ЗВО». Лідія Герасимівна висловила сподівання про те, що широке представництво на конференції, плідна наукова дискусія дозволять напрацювати інноваційні рішення у сфері маркетингу та управління.

На відкритті конференції з вітальним словом до учасників звернувся проректор з науково-педагогічної роботи ПУЕТ, доктор економічних наук Олександр Манжура. У промові він наголосив на надзвичайній важливості єдності наукової спільноти з бізнесом для напрацювання нових управлінських і маркетингових рішень подолання сучасних викликів, висловив щирі слова вдячності організаторам та учасникам конференції.

На платформі Zoom науковці отримали можливість міждисциплінарного обміну результатами досліджень з інноваційних технологій маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін. Зокрема, докторка економічних наук, професорка, завідувачка кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі Наталія Карпенко поділилася результатами досліджень щодо зміни українських брендів в умовах військової агресії рф.

Висловлюємо щиру вдячність ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Всеукраїнській центральній та Хмельницькій обласній спілкам споживчих товариств за сприяння у організації та проведенні конференції, закладам освіти (Хмельницькому кооперативному торговельно-економічному інституту,  Львівському торговельно-економічному університету, Вінницькому кооперативному інституту) – за синтез спільних зусиль та багаторічне партнерство на освітній та науковій ниві.

БІЛЬШЕ НОВИН