Участь у Вісімнадцятій науково-практичній конференції Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства» кафедри маркетингу
Кафедра маркетингу Полтавський університет економіки і торгівлі вкотре бере участь у Вісімнадцятій науково-практичній конференції студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства». Цьогоріч 17 травня із доповіддю на тему «Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсі» виступив студент 1-го курсу Іванніков Роман, який під керівництвом докторки економічних наук, професорки, завідувачки кафедри маркетингу Карпенко Наталії досліджував питання формування основних принципів досягнення всесвітніх вимог до кооперативної ідентичності через інструменти бенчмаркінгу, які доцільно використовувати усіма членами системи споживчої кооперації України.