Відбулась конференція «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації»
20-21 червня 2016 року к.е.н., доцент Барибіна Яніна Олександрівна брала участь у конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації», організованої Департаментом туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у співпраці зі Всесвітньою туристською організацією (UNWTO) при ООН.
Конференцію відкрила Іванна Климпуш-Цинцадзе, віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
Ключовою подією став виступ Генерального секретаря UNWTO – пана Талеба Ріфаї про Україну як привабливу дестинацію на туристичній мапі світу.
Два дні найкращі світові фахівці туристичної галузі з десяти країн світу обговорювали питання створення позитивного іміджу країни та ділились власним досвідом. Серед учасників також були мери українських міст і представники туристичних організацій.
Відбувся майстер-клас Тома Банкла – керуючого директора компанії «YellowRailroad» та автора посібника UNWTO «Брендинг дестинацій». Представники місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, лідерів регіональних туристичних асоціацій, презентували кейси брендингу таких туристичних дестинацій України як Одеса, Львів, Харків, Закарпаття, Херсон, Тернопіль, Чорнобиль.
Під час конференції представники 12 провідних туристичних регіонів та міст України підписали Меморандум про взаєморозуміння у сфері туризму та курортів між регіональними асоціаціями. Меморандум передбачає створення Національної туристичної організації, яка має стати платформою для спілкування та співпраці між державою, регіонами та бізнесом.
Підбиваючи підсумки, Генеральний секретар Всесвітньої туристської організації (UNWTO) Талеб Ріфаї підкреслив важливість співпраці всіх гілок влади та громадськості. Він наголосив, що туризм має шанс отримати поштовх до розвитку лише тоді, коли всі натхненні цією думкою та працюють над її реалізацією. «Сьогодні ми живемо в дивовижний час, коли відбуваються дві величезні революції: перша – це IT-революція; друга – це революція; яку ми не бачимо та не відчуваємо – революція в сфері подорожей. Просто уявіть собі, що в 1950 році було лише 25 млн міжнародних туристів, а минулого року ця цифра досягла майже 1,2 млрд. Ці дві революції вже змінили світ. Ми повинні це усвідомити та підлаштуватись під ці зміни. Те, що відбулось сьогодні підписання Меморандуму – це чудовий крок, маю надію, що він стане початком активного позиціювання України у світі», – зауважив Талеб Ріфаї.
