Eng
42

Восьме Щомісячне опитування підприємств «Український бізнес під час війни»

Український бізнес продовжує відчувати вплив російського ракетного терору, але адаптується до роботи в таких умовах.

Такий головний висновок восьмого Щомісячного опитування підприємств «Український бізнес під час війни» за грудень 2022 року (https://bit.ly/3XZ691d).

Ключові результати:

📌 Перебої з електропостачанням, водою та теплопостачанням знову другий місяць поспіль є перешкодою номер один для бізнесу. На другому місці – проблема зростання цін на сировину та матеріали, на третьому — проблема небезпеки для роботи.

📌Через перебої зі світлом 86% підприємств були змушені тимчасово призупиняти виробничі процеси в листопаді. У середньому через відімкнення електроенергії підприємства втратили 21% загального обсягу робочого часу за листопад.

📌 Частка підприємств, на яких планується зростання виробництва, у грудні збільшилась майже вдвічі, із 16,9% до 32,1%.

📌 Відсоток тих, у кого збільшилась кількість нових замовлень у грудні збільшився майже вдвічі, із 9,3% до 16,8%.

📌 Частка опитаних, у яких обсяги експорту скоротились, збільшилась із 23,7% у листопаді до 28,0% у грудні. Водночас збільшилась і частка підприємств, які збільшували обсяги експорту, із 4,0% до 13,7%.

📌 49% респондентів оцінили державну політику з підтримки бізнесу нейтрально.

Звіт підготовлено в рамках проєкту «За чесну та прозору митницю», який фінансується Європейським Союзом та співфінансується МБФ «Відродження» та благодійним фондом ATLAS Network (CША). Її зміст є виключною відповідальністю ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, МФ «Відродження» чи ATLAS Network.

БІЛЬШЕ НОВИН