Eng
11

Викладачі кафедри маркетингу ПУЕТ відвідали вебінар, організований Європейською Маркетинговою Конфедерацією

4 лютого 2025 року на запрошення Української Асоціації Маркетингу викладачі кафедри маркетингу ПУЕТ Наталія Карпенко та Марина Іваннікова відвідали вебінар, організований Європейською Маркетинговою Конфедерацією (EMC).

Під час заходу було представлено результати міжнародного дослідження Marketing Agenda 2025 – опитування понад 1690 менеджерів з маркетингу та продажів з Європи.

Під час вебінару доктором Ральфом Штраусом, головою ЕМС та автором дослідження було презентовано результати Marketing Agenda 2025, які охоплювали питання використання сучасних цифрових трендів у маркетинговій діяльності відомих провідних світових компаній.

Після виступу доктора Ральфа Штрауса відбулася панельна дискусія за участю провідних директорів з маркетингу та лідерів з маркетингу на тему: the Data-Driven AI Revolution and Brand Management.

Серед спікерів панельної дискусії досвідом сучасних маркетингових трендів ділилися:

Ádám Mérő – Senior Director, Digital Acceleration Strategy for Europe, The Coca-Cola Company;

Vytautas Romeika – Chief Marketing Officer for Baltics and Finland, PHH Group; Board Member, HobbyHall Finland;

John Oakley – Country Marketing Manager, IKEA Austria;

Justin Ablett – Customer Transformation Lead, IBM UK & Ireland.

Під час заходу головний спікер та представники компаній піднімали питання цифровізації маркетингової діяльності, використання штучного інтелекту та інтернету речей у формуванні лояльності до бренду, вивчення клієнтського досвіду, формування маркетингових стратегій розвитку.

Дякуємо Українській асоціації маркетингу за запрошення.

Дякуємо ЗСУ за можливість бути!

БІЛЬШЕ НОВИН