Засідання Науково-методичної ради університету
12 червня 2020 року під головуванням першого проректора, професора Педченко Наталії Сергіївни відбулося засідання Науково-методичної ради університету, в рамках якого було проведено обговорення питань:
- Про досвід участі у проведенні акредитації освітніх програм у дистанційному форматі за критеріями оцінювання якості відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі».
- Про досвід підготовки сайту кафедри.
- Про вимоги до гарантів освітніх програм
- Про підготовку до 2020-2021 навчального року
У засіданні взяли участь основні стейкхолдери освітнього процесу: гаранти освітніх програм, завідувачі кафедр, керівники структурних підрозділів.
Експерти Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», які брали участь у проведенні акредитації у дистанційному форматі у складі експертних груп Національного агентства, підготували ґрунтовні презентації критеріїв оцінювання якості освітніх програм:
Капліна Тетяна Вікторівна, завідувач кафедри готельно-ресторанної та курортної справи, д.т.н, професор | Критерій 1. Проєктування та цілі освітньої програми |
Критерій 2. Структура та зміст освітньої програми | |
Критерій 3. Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання | |
Критерій 11. Перспективи подальшого розвитку ОП | |
Скрипник Вячеслав Олександрович, декан факультету харчових технологій, готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, доцент кафедри інженерії, обладнання та математики, д.т.н. | Критерій 4. Навчання і викладання за освітньою програмою |
Критерій 5. Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність | |
Критерій 6. Людські ресурси | |
Карпенко Юрій Вікторович, заступник завідувача кафедри туристичного та готельного бізнесу, доцент | Критерій 7. Освітнє середовище та матеріальні ресурси |
Критерій 8. Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми | |
Критерій 9. Прозорість та публічність |
Із запровадження механізму акредитації освітніх програм в університеті відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти начальником науково-методичного відділу ліцензування та акредитації доцентом Герман Н. В. та експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти – начальником відділу забезпечення якості діяльності доцентом, к.е.н. Огуй Н. І., доцентом кафедри туристичного та готельного бізнесу, к.е.н. Карпенко Ю. В. підготовлено дистанційний курс.
Завідувачі кафедр, науково-педагогічні працівники завершують проходження дистанційного курсу із запровадження механізму акредитації освітніх програм. По завершенню дистанційного курсу та успішного проходження підсумкових тестів будуть оформлені відповідні сертифікати.
Заступник завідувача кафедри туристичного та готельного бізнесу, доцент Карпенко Юрій Вікторович презентував свій досвід оновлення структури та оформлення сайту кафедри з точки зору інформативності, якісного наповнення, постійного оновлення.
Перший проректор Педченко Наталія Сергіївна в черговий раз наголосила на вимогах до гарантів освітніх програм, виходячи з пунктів 27-30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, у тому числі на виконанні пункту: наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.
Було доведено до членів науково-методичної ради інформацію щодо проведеного аналізу наявності підготовлених дистанційних курсів з навчальних дисциплін І семестру 2020-2021 навчального року. Перший проректор закликала завідувачів кафедр, гарантів освітніх програм завершити підготовку дистанційних курсів науково-педагогічними працівниками до 30 червня 2020 року.
Згідно розпорядження по університету від 27 травня 2020 року № 50-У розпочато роботу з підготовки з наступним розміщенням на сайтах кафедр силабусів навчальних дисциплін на наступний навчальний рік відповідно до затвердженого Положення про силабус навчальної дисципліни.
Продовжуємо підготовку до нового навчального року!!!!!