Засідання Науково-методичної ради університету в дистанційному режимі
16 квітня 2021 року під головуванням першого проректора, професора Педченко Наталії Сергіївни відбулося засідання Науково-методичної ради університету в дистанційному режимі з використанням платформи Moodle, в рамках якого було проведено обговорення питань:
1. Про управління процесом «Освітній процес»: обговорення графіку освітнього процесу на 2021-2022 н.р.
2. Про управління процесом «Стратегічне планування», «Освітній процес»: обговорення процедури затвердження освітніх програм.
3. Про управління процесом «Стратегічне планування»: обговорення організаційних аспектів вибору дисциплін здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня.
4. Про управління процесом «Освітній процес»: Порядок нарахування кредитів ЄКТС за результатами підвищення кваліфікації, стажування та неформального, інформального навчання.
5. Про управління процесом «Аналіз результатів діяльності»: Критерії оцінювання якості дистанційних курсів.
6. Переваги BigBlueButton при проведенні навчальних занять.
У засіданні взяли участь: проректори, директори Науково-навчальних інститутів, гаранти освітніх програм, завідувачі кафедр, керівники структурних підрозділів.
Директором ННЦЗЯВО Вергал К.Ю. щодо управління процесом «Освітній процес» було винесено на обговорення: варіант графіку освітнього процесу на 2021-2022 н.р., процедуру затвердження освітніх програм. Відбулись обговорення організаційних аспектів вибору дисциплін здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня, порядку нарахування кредитів ЄКТС за результатами підвищення кваліфікації, стажування та неформального, інформального навчання.
Членами Науково-методичної ради щодо управління процесом «Аналіз результатів діяльності» було запропоновано створити комісію з оцінювання якості дистанційних курсів.
Заступник директора ННІБСТ Ольховська О.В. поділилась своїм досвідом щодо переваг BigBlueButton при проведенні навчальних занять в дистанційному режимі та організаційних аспектів роботи з дистанційними курсами на платформі Moodle.
З вище перерахованих питань були прийняті відповідні рішення та рекомендації.