Зустріч зі студентам 4 курсу денної форми навчання: відповіді на найпоширеніші запитання
Для Полтавського університету економіки і торгівлі важливо залишатися на зв’язку з усіма здобувачами вищої освіти. Наразі студенти 4 курсу перебувають на практиці, проте 24 січня дирекція інституту денної освіти організувала онлайн зустріч з кураторами та здобувачами вищої освіти задля того аби обговорити всі важливі моменти освітнього процесу. А для тих, хто не зміг приєднатися до зустрічі ще раз дамо відповіді на важливі запитання.
Як дізнатися чи маю я академічну заборгованість?
Академічна заборгованість – це встановлений факт невиконання студентом індивідуального навчального плану, що полягає у незарахуванні вивчення дисципліни (освітнього компоненту) і відповідної кількості кредитів ЄКТС внаслідок одержання негативного результату складання семестрового контролю. Тож, для того аби дізнатися чи маєте ви академічні заборгованості з дисциплін, зверніться до методистів дирекції інституту (кабінет 236, з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17.00, перерва – з 13.00-14.00). Також можна звернутися за номером телефону (або у вайбер та телеграм): 0664744579.
Якщо я пройшов (пройшла) дистанційний курс, чи означає це, що академічна заборгованість ліквідована?
Ні. Якщо ви пройшли дистанційний курс, зв’яжіться з викладачем (у форумі дистанційного курсу або телефоном чи електронною поштою, яка вказана у профілі дистанційного курсу) та повідомте, що дистанційний курс пройдено, щоб він перевірив його. Тільки після того, як заповнений бігунок з виставленою оцінкою та підписом викладача здається у дирекцію інституту, академічна заборгованість вважається ліквідованою.
Як дізнатися чи маю я фінансову заборгованість та які реквізити для оплати?
Реквізити для оплати вказані у вашому договорі на навчання. З питань фінансової заборгованості просимо звертатися у фінансовий відділ за номером: 0682425230.
Коли потрібно оформлювати індивідуальні графіки?
Індивідуальний графік оформлюється на семестр. Оформлювати індивідуальні графіки на другий семестр 2023-2024 навчального року необхідно на початку лютого, оскільки семестр починається з 12 лютого 2024 року. Для оформлення індивідуального графіку слід звернутися у дирекцію інституту (236 кабінет). Студенти, що проживають за кордоном можуть оформити індивідуальний графік у дистанційному режимі. Електронна пошта для комунікації: nnibstpuet@gmail.com .
Куди звертатися з питань військового обліку?
З питань військового обліку просимо звертатися у відділ кадрів у кабінет 320 з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17.00, перерва – з 13.00-14.00.
У яких випадках я не буду допущений до підсумкової атестації?
Студенти повинні знати, що не будуть допущені до підсумкової атестації у разі академічної чи фінансової заборгованості.
Що робити, якщо я не буду допущений до підсумкової атестації?
Звісно, краще, щоб таких питань не виникало, але якщо у вас виникнуть труднощі з проходженням теоретичного курсу навчання або підготовкою бакалаврської кваліфікаційної роботи, ви можете написати заяву на академічну відпустку або повторний курс навчання чи подовження терміну навчання.
Бажаємо успіхів в останньому семестрі навчання на бакалавраті та сподіваємося на зустріч у магістратурі. З питань вступу до магістратури буде проведена окрема зустріч.