Навчально-науковий Інститут лідерства (архів)
Фотозвіт
Тренінг “ПСИХОЛОГІЯ КОЛЕКТИВУ”
Квест пам’ятками Полтавщини
Студентський клуб «Лідер» в рамках проекту «Комунікації» спільно з кафедрою управління персоналом та економіки праці запросили першокурсників факультету економіки та менеджменту взяти участь у цікавих та веселих змаганнях у нашому місті.
5 листопада відбувся старт квесту біля університету. Для участі було сформовано три команди, які обрали назви та капітанів.
На початку гри учасників привітали куратор клубу Світлана Іванівна Нестуля та декан факультету економіки та менеджменту Тетяна Адамівна Костишина. Голова студентської ради факультету Катерина Шкурко, разом із волонтерами запропонували учасникам квесту підтримати благодійну акцію «Тепло студентських сердець», підсумки якої будуть підведені на День Студента. До акції долучилися не лише студенти, а й викладачі. Наша з вами небайдужість дає надію на видужання хворим дітям.
На початку квесту команди отримали завдання разом з побажанням цікавих пригод. Середній час проходження всього квесту – 1,5 години. За сценарієм, команди в процесі виконання творчих завдань мали пройти п’ять пунктів. За дотриманням правил квесту та перебігом змагань слідкували модератори: Дмитро Коваль, Олеся Хахель, Катерина Шкурко, Ярина Пасько.
Полтава – історичне місто сповнене легенд та цікавостей, невідомих нам. Тож сподіваємося, участь у квесті сприяла можливості по-новому подивитися на наше рідне місто.
По завершенні гри, були підведені підсумки, усі учасники отримали Сертифікати та мали змогу разом обговорити ті нові вміння, які отримали в процесі виконання завдань.
Всі разом, ми провели час активно і весело!
Запрошуємо всіх бажаючих, хто прагне реалізувати власний потенціал.
Приєднуйтесь, спробуйте і вам це сподобається!





Ось і закінчилося літо, настав час здобувати знання!
Нарешті, розпочав свою роботу студентський клуб «Лідер». 10 вересня відбулося його перше засідання у новому навчальному році. Усі знову зібрались під дахом рідного університету, в аудиторії №519, двері якої вже не перший рік люб’язно відчинені як давнім, так і новим членам незмінним куратором та натхненником Клубу, доцентом кафедри управління персоналом та економіки праці Нестулею Світланою Іванівною.
Темою засідання стало таке важливе питання: «Як виховати у собі лідера?».
Попри те, що це було перше засідання у новому навчальному році, яке мало дещо організаційний характер (адже необхідно було затвердити нові правила Клубу, план і порядок роботи на найближчий час), проходило воно дуже жваво й енергійно. Усі були переповнені новими враженнями про літній відпочинок, щирими емоціями та гарним настроєм, яким із задоволенням ділилися один із одним.
Розпочалося засідання із привітального слова куратора Клубу Світлани Іванівни Нестулі. Вона поздоровила учасників з початком нового навчального року та побажала усім сил, натхнення й успіхів у навчанні. Далі присутнім, переважно новим учасникам, була продемонстрована презентація про роботу та заходи Клубу «Лідер» минулих років, представлено голову, дійсних членів і оголошено правила Клубу. Відразу ж розпочалося знайомство.
Продовжилося засідання вже у більш традиційному робочому режимі, адже його тема надзвичайно важлива. Як виховати у собі лідера? що необхідно зробити, щоб ним стати? Які навички та вміння для цього потрібні? Саме на ці та багато інших цікавих запитань мов відповісти тренінг «Як виховати у собі лідера?». Поділившись на групи учасники мали можливість не тільки відразу на практиці зрозуміти, що необхідно зробити кожному з них, щоб почати виховувати у собі лідера, отримати необхідні для цього практичні навички, а й ближче познайомитися та потоваришувати.
Останньою представила свою роботу команда лідерів-ветеранів, яка запропонувала вже апробовану ними матрицю виховання в собі лідера.
Приємним завершенням першого засідання Клубу в новому навчальному році стала так звана «Рефлексія» за чашкою чаю та шматком смачної піци. Усі присутні, а особливо нові члени Клубу, жваво ділилися враженнями від почутого та побаченого та розмірковували, де і як зможуть застосовувати отримані корисні вміння.
Чекаємо нових учасників!
Запрошуємо усіх бажаючих!
Приєднуйтесь!
Спробуйте і вам це сподобається!
Закрытие сезона клуба «Лидер»
Наконец-то прошли холода и одно только слово «лето» уже согревает нам душу. Вдвойне обидно становится, когда на улице прекрасная погода, а ты сидишь в душном офисе или учебной аудитории и пытаешься настроиться на рабочий лад. Но, как ни крути, не получается! Хочется отдыха на свежем воздухе, приятных эмоций и какого-то разнообразия. Каждодневные походы в университет и усердная учеба так утомили. Уже сейчас не хватает сил, так почему не устроить летний выезд на природу с коллективом? Пусть это будет не на месяц, но все же заряд положительных эмоций на долгое время вы обретете.
Смена обстановки, свежий воздух, новые впечатления, веселая компания! Что может быть лучше отдыха за городом? Загородный отдых пользуется популярностью в нашей стране уже давно. Пикник – это всегда что-то веселое подвижное, позволяющее коллективу больше раскрыться в неформальной обстановке, стать более сплоченными, больше узнать друг друга. В связи с окончанием учебного года, мы решили устроить тренинг по тимбилдингу на природе.
Тимбилдинг, или командообразование, представляет собой одну из перспективных моделей корпоративного менеджмента, обеспечивающих полноценное развитие компании, и является одним из наиболее эффективных инструментов управления персоналом. Командное строительство направлено на создание групп равноправных специалистов различной специализации, сообща несущих ответственность за результаты своей деятельности и в равной степени осуществляющих разделение труда в команде.
Тренинг по командообразованию мы провели за городом в Сиреневой роще с. Диканька. Сереневая роща – это заповедник, заложенный в начале XIX века помещиком Кочубеем. В карьер площадью около 2-х га свозили со всех уголков мира около 40 видов сирени, внизу были разбиты аллеи, установлены скамейки. В период цветения кустарника в Диканьке традиционно проводится праздник «Песни Сиреневой рощи». Вот и мы – украинские и азербайджанские студенты и даже преподаватели университета собрались в этом живописном уголке Полтавской области.
Веселые старты, козацкая каша и шашлыки стали приятным дополнением к тренингу по тимбилдингу. Время мы провели весело, содержательно и полезно! С прекрасным настроением закрыли сезон работы клуба «ЛИДЕР», ждем открытия в сентябре. Приглашаем всех желающих. Присоединяйтесь! Попробуйте! И вам это понравится!
21 січня відбулось перше засідання студентського клубу «Лідер» у 2014 році
Усі знову зібрались під дахом рідного університету, в аудиторії №519, двері якої люб’язно відчинені вже не перший рік незмінним куратором та натхненником Клубу, доцентом кафедри управління персоналом та економіки праці Нестулею Світланою Іванівною.
Темою засідання цього разу стала «Ораторика – зачепіть душу словом». Вона здивувала й неймовірно зацікавила не лише нинішніх студентів, але й випускників нашого вузу, які навіть після закінчення університету продовжують відвідувати засідання Клубу «Лідер». У ролі модератора виступила Козеренко Анастасія (випускниця університету 2013 року).
Учасники засідання мали можливість ознайомитися з корисними порадами для досконалого виступу, якими способами можна урізноманітнити промову, як побудувати свій виступ за всіма законами композиції. Також, переглянули відеозаписи вдалих виступів відомих людей.
Традиційно роботу продовжили цікаві та змістовні групові тренінги, які дали учасникам змогу проявити себе, розкрити власний лідерський потенціал та застосувати на практиці отримані навички з ораторського мистецтва.
Закінчилося засідання як завжди «Рефлексією» за чашкою чаю та шматком піцци. Всі присутні жваво обговорювали де і як зможуть і будуть застосовувати отримані корисні вміння.
Тож, запрошуємо усіх бажаючих.
Приєднуйтесь!
Спробуйте!
І вам це сподобається!





10 грудня відбулося чергове засідання студентського клубу «Лідер».
Цього разу темою стала «Мотивація персоналу», а у ролі модератора спробував себе Кобушко Олександр (гр. УПЕП-51).
Почалося засідання надзвичайно цікавою та змістовною презентацією, яка повністю розкривала основну суть поняття мотивації взагалі, та окремих її видів (зокрема, мотивації персоналу), давала можливість знайти та зрозуміти головні мотивуючі й, навпаки, стримуючі чинники на шляху до власної мети. Чудовим моментом став також зворушливий мотивуючий мультфільм, що у доступній формі пояснював основні принципи мотивації.
Традиційно робота продовжилася груповими тренінгами. У цікавій креативній формі команди представили основні мотиваційні теорії (делегування владних повноважень, методів психології, теорії очікувань, теорія набутих потреб Девіда Макклелланда та теорія мотивації Абрахама Маслоу).
В презентаціях команд проявилися і артистичні здібності учасників тренінгу і художні таланти, їх інтелектуальний потенціал й емоційна складова. Було весело і водночас пізнавально.
Учасники змогли краще засвоїти отримані знання, зрозуміти себе та способи власної мотивації, розкрити лідерський потенціал.
Закінчилося засідання як завжди «Рефлексією» за чашкою чаю та шматочком смачної піци. Всі присутні жваво ділилися враженнями від почутого та побаченого, особливо емоційно згадували мультфільм)).
Тож, запрошуємо усіх бажаючих. Приєднуйтесь! Спробуйте! І вам це сподобається!
До нових зустрічей!
15 жовтня відбулося чергове засідання студентського клубу «Лідер»
На ньому були присутні студенти різних факультетів та спеціальностей, а також випускники нашого навчального закладу, котрі вже працюють на престижних роботах, та все одно не забувають відвідувати стіни рідного навчального закладу, зокрема 519 аудиторію, де постійно проходять зустрічі клубу «Лідер».
Цього разу темою засідання стало «Планування».
Учасники мали можливість у цікавій презентаційній формі дізнатися про різноманітні аспекти й види планування, як то – планування власної діяльності, принципи розподілу особистого й робочого часу, встановлення пріоритетів, а також у доступній формі ознайомитися з «Матрицею Ейзенхауера», яка дозволяє вдало здійснити короткочасне планування подій (на декілька днів).
Активну участь та допомогу у проведенні тренінгу приймали студенти Микульський Сергій (гр. ГРС-61м), Хахель Олеся (гр. МЕ-11) та
Кобушко Олександр (гр. УПЕП-51).
Як завжди засідання продовжилося роботою у групах, основним завданням яких було запропонувати теми роботи клубу на поточний рік та презентувати їх.
Закінчилося ж засідання надзвичайно цікавою та змістовною розповіддю куратора й організатора клубу «Лідер», доцента кафедри управління персоналом та економіки праці Світлани Іванівни Нестулі про міжнародну науково-практичну конференцію кафедри, яка нещодавно мала місце в іспанському місті Кома-Руга (Коста-Дорада).
Своїм враженням про роботу Клубу також поділилася Анна Михайличенко (гр. ДІД-12): «Нещодавно я побувала на своєму першому засідання клубу «Лідер», і отримала багато корисної інформації з області тайм-менеджменту, яка мені допоможе краще планувати свій день… Як добре, що існує такий клуб, де можна поговорити на такі важливі теми та дізнатися думки й поради інших. Дякую за гарно проведений час, теплу атмосферу і смачні частування!».
Тож, запрошуємо усіх бажаючих. Приєднуйтесь! Спробуйте! І вам це сподобається!
До нових зустрічей!






БУТИ ЛІДЕРОМ!
«Бути лідером не завжди легко. Бути менеджером, управляти значно легше, ніж бути лідером, бо управління, в основному зводиться до визначення завдань та алгоритмів їх виконання. В лідерстві ж ваша сутність і те, як ви її подаєте, не менш важливі, ніж те, що ви робите. Але справжнє, дійсно мистецьке лідерство – всемогутнє. Настільки всемогутнє, що здатне пробуджувати людей на досягнення таких результатів, яких неможливо було б досягти за допомогою звичайного управління».
Хіларі Оуен «Покликання – лідер»
На сучасному етапі розвитку вищої школи особливої актуальності набуває лідерська управлінська парадигма, яка сьогодні успішно імплементується в переважній більшості українських вишів.
Колектив ПУЕТУ працює відповідно Стратегії розвитку університету на 2017-2022 рр. Стратегічний поступ університету базується саме на лідерській управлінській парадигмі, що передбачає реалізацію Програми розвитку лідерського потенціалу в університеті на основі принципів менеджменту якості ISO 9001, (2015 р.) та забезпечує сталий розвиток та постійне вдосконалення.
Лідерство – один із восьми принципів нового стандарту менеджменту якості. Відтак, у 2017 році в університеті створено Навчально-науковий інститут лідерства, розроблено Програму «Заходи розвитку лідерського потенціалу студентів та навчально-педагогічних працівників ПУЕТ». Мета вищої школи та Місія університету, що полягає у формуванні висококваліфікованого фахівця, успішного у професії та щоденному житті, визначає ряд завдань серед яких:
- забезпечення університету статусу лідера в інноваціях й активного впливу на майбутнє українського суспільства й держави, заохочення персонального лідерства, ініціативності та відповідальності за розвиток української освіти, науки й інших сфер своєї діяльності;
- підвищення значущості стратегічного лідерства, динамічне й послідовне культивування цінностей економіки знань (безперервний розвиток, командна робота, інновації, результативність);
- забезпечення лідерства університету на ринку України щодо інтернаціоналізації освітнього процесу, розроблення англомовних навчальних програм, а також навчальних програм, що викладаються іншими іноземними мовами, створення подвійних і спільних дипломів, забезпечення мобільності;
- забезпечення лідерства університету у сфері практико-орієнтованого навчання шляхом збільшення кількості баз стажування в різних країнах світу, оптимізації навчальних планів;
- забезпечення лідерства університету у просуванні в Інтернет-мережі, забезпечення найвищого серед українських вишів рівня Web-perfomance;
- націленість на інновації та обмін знаннями, підвищення відповідальності персоналу;
- запровадження системи семінарів-тренінгів із розвитку лідерських якостей для студентів і науково-педагогічних працівників;
- діагностика, аналіз, формування (за потребою) та розвиток лідерських якостей;
- забезпечення розвитку навичок відповідно до європейських стандартів менеджменту якості;
- формування простору відкритого партнерства (абітурієнт, студент, колега, бізнес, громадськість).
Відповідно до визначених завдань навчально-науковим інститутом лідерства в цьому навчальному році реалізуються заходи навчального та дослідницького характеру.
Підвищуючи значущість стратегічного лідерства, ректором та навчально-науковим інститутом лідерства (ННІЛ) 4 жовтня 2017 р. ініційована зустріч із директором Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, д. п. н., професором Калашніковою С.А., яка поділилася баченням алгоритму побудови системи управління й інституційного розвитку сучасного університету, провівши для науково-педагогічних працівників університету та студентського активу тренінги: «Викладання у вищій освіті: сучасні тенденції та виклики» і «Трансформація управління сучасним університетом».

Реалізовуючи завдання націленості на інновації та обмін знаннями, команда університету на чолі з ректором Нестулею О. О. взяла участь у Програмі розвитку лідерського потенціалу університетів України, реалізованої за партнерства Інституту вищої освіти НАПН України та Британської Ради. Ряд тренінгів, майстер-класів, круглих столів, конференцій «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту», візит команди ПУЕТ до Університету Портсмуту та Університету Саутхемптону (Англія) для ознайомлення з досвідом організації сандвіч-курсів у Британських вишах безперечно сприятимуть забезпеченню пріоритетних завдань викладання лідерства у сфері практико-орієнтованого навчання. 7 лютого 2018 р. у м. Києві відбувся підсумковий захід другого циклу Програми.

Забезпечуючи лідерство в інноваціях та активний вплив на майбутнє українського суспільства, ННІЛ сприяє розвитку лідерського потенціалу керівників та практичних працівників системи споживчої кооперації України. Тренінг «Емоційний інтелект – інструмент продуктивних відносин і соціального успіху», проведений директором ННІЛ Нестулею С. І. під час традиційного семінару з головами правлінь обласних споживспілок у м. Чернівцях, відкрив ще одну грань ресурсу кожного керівника на шляху професійного та життєвого лідерства.

Тренінги із цієї ж теми та «Управління стресом» сприяли підвищенню soft skills керівників Миколаївської, Полтавської споживспілок, керівництва Лубенської та Гребінківської районних споживчих товариств.



Реалізовуючи завдання запровадження системи тренінгів та семінарів для розвитку лідерського потенціалу та забезпечення навичок відповідно до європейських стандартів менеджменту якості в рамках договору, укладеного між ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» та німецькою неурядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, ННІЛ продовжив реалізацію програми підвищення кваліфікації працівників міськвиконкому «Кваліфікація 2030» у рамках реалізації проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні» КО «Інститут розвитку міста». Командою тренерів інституту лідерства Бабенко О., Бобух Н., Бульченко А., Делією О., Карманенко В., Кислою К., Костишиною Т., Нестулею С., Романчук В., Степановою Л. проведено тренінги: «Креативний активізм», «Мова ділового спілкування», «Діловодство. Сучасні правила оформлення документів», «Управління конфліктом», «Майстерність публічних виступів. Презентація та модерація дискусій», «Громада і влада міста. Ефективні механізми взаємодії», «Основи графічного дизайну», «Управління персоналом», «Маніпуляційна стійкість у державному управлінні», «Корпоративна культура», «Створення ефективної та вмотивованої команди», «Ефективна комунікація», «Мотивація, самомотивація та їх практичні способи», «Зміни, адаптація до змін. Стратегічне мислення», «Управління стресом», «Професійне вигорання».





У цьому ж напрямі ННІЛ продовжує співпрацю з Полтавським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій. Спільно підготовлені та реалізовані навчальні програми: «Формування регіонального лідера управлінця» (Нестуля О.О., Нестуля С.І., Осипенко Н.М); «Орієнтовна програма навчальних заходів літньої школи для депутатів» (Нестуля О.О, Нестуля С.І., Делія О.В., Хівренко І.В. Любченко О.О.) Проведено ряд тренінгів та практичних занять із застосуванням інтерактивних технологій.

Формуючи простір відкритого партнерства, директор навчально-наукового інституту лідерства Нестуля С.І. щедро ділиться досвідом розвитку лідерського потенціалу та використання інноваційних освітніх технологій із викладачами закладів вищої освіти України. Проведено ряд тренінгів за авторською програмою: «Інноваційні методики викладання у вищій школі: Новітнє в європейській та світовій практиці».




Нестулею С. І. спільно з доцентом кафедри педагогіки та суспільних наук, кандидатом психологічних наук Тодоровою І. С. підготовлена та реалізується програма підвищення кваліфікації працівників соціальних служб державних органів та місцевого самоврядування: «Психологічне забезпечення ефективного функціонування особистості та організації».

Безперечно, найважливішим напрямом роботи навчально-наукового інституту лідерства є навчально-тренінгова та дослідницька робота зі студентською молоддю університету. Розвиваючи університет як «Територію успіху» для студентів та випускників, навчально-науковий інститут лідерства організовує зустрічі з успішними випускниками університету різних років. Під час тижня «Університетські освіти» студенти-першокурсники зустрілися з Масловською Анною – випускницею 2002 року спеціальності «Міжнародна економіка», старшим фінансовим директором компанії «VISA» регіону Центральної Європи, Близького Сходу і Африки (регіональний офіс компанії знаходиться в м. Дубаї, ОАЕ).

Не менш цікавою для студентів стала зустріч у «Території успіху» з випускником університету, першим лідером студентського самоврядування Євгеном Крамаренком. До дня місцевого самоврядування стали змістовною та конструктивною платформою дискусій студентської молоді з досвідченими та успішними випускниками депутатами різних рівнів, яких лише у міській раді сьогодні їх 8. Студенти ставили запитання не лише про студентське життя в рідній alma mater, але й про сучасну молодіжну політику місцевих органів самоврядування та секрети шляху до особистого лідерства у професії та громадському житті.

Роботу «Школи лідерства» для першокурсників було організовано в системно. Тренерами Світланою Нестулею та Оленою Бабенко в перший тиждень університетської освіти було проведено тренінг «Мій лідерський потенціал» у 22 групах першокурсників. Тренінг «Навички високоефективних людей: Проактивність» відвідали 15 груп першокурсників. Тренінг «Робота в команді» проведено для 6 груп першокурсників.





Тренер Олена Бабенко – лідер-наставник студентського самоврядування – 20.. років провела серію тренінгів для самоврядних органів факультетів та інституту.


ННІЛ долучився до розвитку лідерського потенціалу школярів міста, які із задоволенням беруть участь у майстер-класах та тренінгах, що постійно проводить його директор Світлана Нестуля.



Не обійшлася без ННІЛ і організація Школи лідерів «Разом ми зможемо більше», де Світлана Іванівна як депутат міської ради провела ряд неймовірно цікавих тренінгових занять зі студентською молоддю різних вишів міста Полтави.

У поточному навчальному році ННІЛ була розроблена та запропонована програма дослідження лідерського потенціалу студентів першокурсників та навчально-педагогічних працівників університету. Начальник відділу інформаційного та ресурсного забезпечення М. Недаєвою підготовлена сторінка відкритого доступу «Лідерський потенціал», за якою всі студенти першого курсу можуть оцінити свої лідерські можливості та отримати консультацію з розвитку лідерського потенціалу.
Наукові конференції з проблематики лідерства, участь у яких беруть участь науково-педагогічні працівники та студентська молодь університету, налаштовують небайдужий колектив університету на безперервний розвиток, командну роботу, інновації, результативність.


Попереду у нас ще багато планів. Лідерська управлінська парадигма відкриває потенціал небайдужих, натхненних і люблячих свою справу особистостей, які в епоху знань та інновацій готові до викликів швидкозмінного, динамічного середовища.
Приєднуйся до нас. Dream Big!


