Eng

Записи по темі: Конференції

Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Вплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистеми»

Шановні викладачі закладів вищої освіти, представники органів державного управління та місцевого самоврядування, підприємств, фінансових установ, громадських організацій, докторанти, аспіранти! Запрошуємо до участі у роботі міждисциплінарної Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Вплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистеми», яка проводиться Полтавським університетом економіки  і торгівлі (кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних […]

XІV Міжнародна науково-прак­тична інтернет-конференція «Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації»

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Полтавський університет економіки і торгівлі повідомляє про проведення XІV Міжнародної науково-прак­тичної інтернет-конференції «Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації», яка відбудеться 27–28 березня 2024 року. Метою конференції є обговорення проблем розвитку внутрішньої торгівлі та мережевого бізнесу в Україні та країнах світу в умовах глобальних економічних змін. Організатори конференції запрошують узяти участь учених, викладачів закладів освіти, […]

XX науково-практична конференція студентів закладів освіти споживчої кооперації України «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства»

Шановний студенте! Запрошуємо до участі у Двадцятій науково-практичній відеоконференції студентів закладів освіти споживчої кооперації України «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства», яка відбудеться на базі Полтавського університету економіки і торгівлі 02 травня 2024 року. Умови участі, терміни підготовки публікацій, приклад оформлення тез розміщено нижче. Вимоги до оформлення тез доповідей

Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ВІЙНИ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ»

13 лютого 2024 року відбулася  Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ ВІЙНИ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ» організаторами якої є кафедра менеджменту Полтавського університету економіки І торгівлі. Партнери конференції: Львівський торговельно-економічний університет (Україна) Повісланський університет (Республіка Польща) Сохумський державний університет (Грузія) Латвійський університет прикладних наук (Республіка Латвія) Кооперативно-торговий університет Молдови (Республіка Молдова) Українська […]

ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка»

Шановні колеги! Повідомляємо про проведення ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка», яка відбудеться 22–23 лютого 2024 року. Метою конференції є обговорення проблем та розробка пропозицій щодо розв’язання теоретичних і практичних завдань у галузі освіти, педагогічних наук, інноваційних педагогічних технологій, технологій створення електронних засобів навчання; визначення перспектив розвитку наукових досліджень, підготовки фахівців і наукових кадрів. Організатори конференції запрошують узяти участь учених, викладачів закладів освіти, докторантів, аспірантів, магістрантів, а також фахівців, які займаються проблемами організації сучасного освітнього процесу […]

Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Полтавський університет економіки і торгівлі повідомляє про проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління розвитком соціально-економічних систем в умовах війни російської федерації проти України», яка відбудеться 13 лютого 2024 року. Метою конференції є обговорення проблем управління розвитком соціально-економічних систем в умовах війни російської федерації проти України та розробка практичних рекомендацій щодо вирішення основних проблемних питань. […]

Запрошуємо взяти участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін»

Шановні колеги! Запрошуємо взяти участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін», яка відбудеться 28–29 лютого 2024 року. Робота конференції планується за такими напрямами: Маркетингові трансформації під впливом військової агресії рф. Інновації маркетингу та менеджменту у бізнесі. Маркетингові інновації в освітньому процесі. Тренди та перспективи розвитку маркетингу і менеджменту в умовах […]

Участь у конференції в Чеській Республіці

Днями директор інституту денної освіти Аліна Ткаченко та студентка 2 курсу магістерського рівня освітньої програми “Товарознавство та експертиза в митній справі” Олена Чернуха, взяли участь у конференції «CONCEPTS FOR THE DEVELOPMENT OF SOCIETY’S SCIENTIFIC POTENTIAL» (м. Прага, Чеська Республіка). На конференції були представлені результати дослідження нетрадиційних олій. Зокрема, досліджені профілограми органолептичних показників, відповідність маркування та […]

Участь ПУЕТ у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Дискурс кооперативної освіти і практики у рефлексіях ХХІ ст.»

14 грудня 2023 року наукова спільнота Полтавського університету економіки і торгівлі взяла участь у спільній ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Дискурс кооперативної освіти і практики у рефлексіях ХХІ ст.», яка проходила на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту у онлайн форматі. З вітальним словом до учасників звернувся ректор ПУЕТ, д. і. н., професор Олексій Нестуля. У промові […]

Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни»

Питання актуальності застосування цифрових технологій в маркетинговій діяльності, інноваційні підходи до реалізації цифрових рекламних кампаній, діджиталізація процесів управління маркетингом на підприємствах, розвиток ринку цифрових продуктів, цифрові продукти для оптимізації освітнього процесу, технології штучного інтелекту для просування продуктів та послуг, нейромаркетинг та напрями його розвитку – такі питання було поставлено учасниками Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетинг в […]