Гостьова лекція для студентів-маркетологів ПУЕТ від завідувачки кафедри маркетингу ЗУНУ Тетяни Борисової
В рамках обміну досвідом викладання сучасного маркетингу студенти-маркетологів та викладачі кафедри маркетингу ПУЕТ отримали неоціненний досвід від завідувачки кафедрою маркетингу Західноукраїнського національного університету докторки економічних наук, професорки Борисової Тетяни Михайлівни у вивченні та викладанні навчальної дисципліни Нейромаркетинг. Для викладання дисципліни за ініціативи кафедри у ЗУНУ облаштована лабораторія нейромаркетингу із сучасним обладнанням та технікою, необхідною для впровадження нейромаркетингових технологій (айтрекер, електроенцефалограф, програмне забезпечення від COOL TOOL, графічний планшет, диктофон та обладнання для фото-відео зйомки).
Під час гостьової лекції студенти мали змогу побачити особливості роботи айтрекера та електроенцефалографа та результати, які отримали студенти ЗУНУ під час застосування відповідного обладнання на практичних заняттях.
В ПУЕТ нейромаркетинг викладається як вибіркова дисципліна, тому присутні на лекції маркетологи мали можливість ознайомитися із курсом, вибір якого вони можуть здійснити в рамках формування індивідуальної освітньої траєкторії.
По завершенню лекції було обговорено процес подальшої співпраці між кафедрами маркетингу ПУЕТ та ЗУНУ щодо обміну досвідом, виконання спільних науково-практичних розробок та внутрішньої академічної мобільності.