Креативне підприємництво чи креативність у підприємництві?
22-23 лютого 2020 року відбувся тренінг «Креативне підприємництво» для підприємців та тих, хто хоче започаткувати власну справу. Захід відбувся в рамках програми «Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти», яку реалізує Британська Рада. Локальними партнерами й організаторами є Полтавський університет економіки і торгівлі в партнерстві із Центром освіти дорослих Полтавщини та Університетом Порстсмуту (Велика Британія).
Два дні з учасниками тренінгу працювали викладачі Полтавського університету економіки і торгівлі – доц. Ігор Юрко, проф. Людмила Шимановська-Діанич, доц. Олена Михайленко, доц. Вікторія Лісіца, доц. Юлія Басова, асист. Майя Гурєєва. Також до команди тренерів приєднався адвокат, керівник адвокатського бюро Дмитро Нікітенко, який розповів слухачам механізм реєстрації торговельної марки.
Тренінг розпочався із презентації «Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти» та можливостей, які надає ця програма. Координаторка проєкту Інна Пахомова розповіла про можливості навчання за тренінговим курсом “Креативне підприємництво” та менторську підтримку бізнес-ідей; навчання за онлайн-курсом “Інтелектуальна власність” від Всесвітньої організації інтелектуальної власності; вивчення ділової англійської мови від Британської Ради та участь у конкурсі відеобізнес-пітчів Big Idea Challenge.
Під час тренінгу Оксана Феніч презентувала можливості для бізнесу від Полтавського регіонального Інвестиційного офісу “Влада для бізнесу” Полтавської обласної державної адміністрації.
Під час першого дня тренінгу слухачі дізналися, що таке креативне підприємництво та які світові й українські тенденції розвитку креативного підприємництва існують; як відбувається процес креативного підприємництва та пошук нових ідей; пройшли тест на креативність; опанували методи розвитку креативності й особливості формування команди для реалізації креативного бізнес-проєкту; довідалися про основні методи захисту інтелектуальної власності; особливості використання концепції маркетингу у креативному підприємництві.
Другий день тренінгу був присвячений питанням формування бізнес-моделі креативного підприємництва; особливостям технології продаж у креативному підприємництві; фінансово-економічного обґрунтування проєктів у креативному підприємництві та пошук джерел фінансування.
За результатами навчання учасники отримали знання у сфері креативного підприємництва, бізнес-навички та сертифікати.
Інформація про інші події й новини проєкту «Creative spark Poltava» висвітлюється на сайті університету та сторінці проєкту у Facebook https://www.facebook.com/creative.spark.poltava/