Креативне підприємництво розширює кордони
Полтавський університет економіки і торгівлі є виконавцем проекту «Creative Spark», що фінансується Британською Радою. У рамках проєкту розроблено дистанційний курс з креативного підприємництва, подкасти, а також програму буткемпу. А минулого тижня команда у складі директорки інституту денної освіти Аліни Ткаченко, завідувачки кафедри менеджменту Людмили Шимановської-Діаніч, доцентів кафедри підприємництва та біржової діяльності Вікторії Лісіци та Олени Михайленко провели дводенний буткемп з креативного підприємництва для студентів Люблянської вищої бізнес-школи (Словенія) у рамках проєкту Erasmus+ KA1.Це прекрасний приклад того, як міжнародна колаборація та підтримка освітніх продуктів створює нові можливості для покращення якості вищої освіти. У заході взяли участь студенти зі Словенії, Чорногорії та України. Учасники заходу отримали сертифікати. Начасні практики забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану – Полтавський університет економіки і торгівлі 17 травня відбулася чергова онлайн-трансляція форуму Начасні практики забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану. Це форум, де обговорюються практичні аспекти забезпечення якості вищої освіти в Україні. Його мета – сприяння розвитку нових ідей і поширення кращих практик реалізації освітнього процесу в контексті відповідності вимогам сьогодення. Модератор форуму – Олександр Доренський (Центральноукраїнський національний технічний університет). А в якості спікера цього разу долучилася директорка інституту денної освіти Аліна Ткаченко. Основні тези з виступу: 1. Освіта перейшла в онлайн-простір. З цим ми нічого не зробимо, але ми повинні навчитися з цим жити і удосконалювати онлайн-навчання за допомогою гейміфікації, інтерактивну, чат-ботів, влогів та інших цифрових інструментів. 2.Смартфон повинен бути другом у навчанні. Месенджери можуть бути використані для ефективної комунікації зі студентами, проведення опитувань, голосувань тощо. А лекції можна записувати у формі подкастів, які студентам буде цікаво слухати. 3. Викладач – не годувальник інформацією, а мотиватор. 4. Переходимо від компетенцій до цінностей, не забуваючи про базові потреби у забезпеченні безпеки кожного учасника освітнього процесу. Повний виступ можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/UAForumHEQ/videos/382943173763986