Eng
235

Практикуємо маркетинг та інтернет-маркетинг в ПУЕТ

Здобувачі бакалаврського рівня спеціальності Маркетинг освітніх програм «Маркетинг» Торяник Валерія та «Інтернет-маркетинг» Лембік Сергій проходять виробничу практику у Інституті аналітики та адвокації (ІАА)

Валерія навчається на 3 курсі та вже має значний досвід маркетингової діяльності як власниця бізнесу, так і як працівниця у ІАА, в якому вона працює з початку навчального року. Основними обов’язками Валерії є аналіз великих масивів інформації, обробка отриманих даних та написання аналітичних звітів про різні сфери діяльності України та світові тренди і вже має власний аналітичний блог на онлайн-ресурсі The Page

Торяник Валерія: «Нині я працюю молодшою аналітикинею у ІАА. Із власного досвіду скажу, що проходити виробничу практику на робочому місці – це дуже зручно й ефективно. Так ти одночасно і закріплюєш свої теоретичні знання з університетських дисциплін, і глибше занурюєшся в робочий процес. Класно, що ти як частина команди докладаєш руку до спільних проєктів і відчуваєш причетність до чогось важливого. Крім цього, ще один позитивний момент – це спілкування з колегами: не лише факти і дані для наповнення звіту, а й живий досвід, поради та підтримка. Для мене ці два місяці практики не тільки про навчання і роботу – я упевнилася, що у ІАА почуваюся дійсно на своєму місці!»

Лембік Сергій, студент 2 курсу освітньої програми «Інтернет-маркетинг» під час виробничої практики у ІАА виконує функціональні обов’язки графічного дизайнера та створює дизайнерські рішення для контенту у соціальних мережах сторінки Інституту. Виконуючи поставлені керівником практики від підприємства завдання, Сергій отримує результати навчання, що охоплені програмою виробничої практики.

Студенти 1 курсу освітньої програми «Інтернет-маркетинг» Данилейко Максим, Чижик Нікіта, Деркач Олександр та освітньої програми «Маркетинг» Тодоров Михайло, Ачкасова Марія, Вятчина Юлія отримують практичні навички в ГО «Центр освіти дорослих Полтавщини» і навчають інших, передаючи свої знання слухачам курсу  «Інформаційно-комунікативні технології» в соціальному проєкті Університету третього віку. Вони допомагають слухачам опановують правила безпечного інтернету, навички користування ПК та різним програмним забезпеченням.

Щорічно маркетологи ПУЕТ удосконалюють свої практичні навички у нашого незмінного стейкхолдера ТРЦ «Київ» в департаменті  маркетингу та реклами під керівництвом досвідченого маркетолога  Надії Коновалової. Студенти Баішев Микита. Єремейчук Максим та Грипич Андрій займаються підготовкою ТРЦ «Київ» до масштабного івенту – святкування 15-ти річного ювілею. Під час мозкового штурму генерували ідеї щодо найкреативніших варіантів святкування та безпосередньо долучені до організаційних заходів із проведення, зокрема: реєстрація бажаючих відвідувачів ТРЦ «Київ» до участі у розіграші цінного подарунку – iPhone 15, умови якого представлені у соціальних мережах на офіційних сторінках ТЦ «Київ»

Практична підготовка здобувачів освітньої програм «Маркетинг» охоплює сформовані стандартом бакалавра з маркетингу та визначені у програмі практики результати навчання: збирати, аналізувати та прогрнозувати необхідну інформацію; розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення; демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності; виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним; діяти соціально відповідально та громадсько свідомо; демонструвати навички комунікації; ставитися відповідально до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства тощо.

Результати навчання, які отримують під час виробничої практики здобувачі освітньої програми «Інтернет-маркетинг» сформовані відповідно до стандарту вищої освіти бакалавра маркетингу та охоплюють додаткові цифрові навички визначені для інтернет-маркетологів: використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти; вибудовувати графічні елементи присутності компанії в соціальних мережах; застосовувати сучасні цифрові технології в процесі практичного впровадження маркетингової діяльності; виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним; діяти соціально відповідально та громадсько свідомо; демонструвати навички комунікації; ставитися відповідально до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства тощо.

Практикоорієнтоване навчання у Полтавському університеті економіки і торгівлі, сформовані відповідно до вимог стейкхолдерів навчальні плани освітніх програм зі спеціальності 075 Маркетинг дозволяють здобувачам формувати навички якісного фахівця з маркетингу.

БІЛЬШЕ НОВИН