Штучний інтелект у вищій освіті: Ініціатива дослідження впливу Large Language Models на академічну доброчесність та якість освіти

Шановні колеги!
Штучний інтелект на сьогодні став частиною нашої освітньої і наукової діяльності. Уявити освітню і наукову діяльність без використання штучного інтелекту вже вкрай важко, тому всі ми маємо ефективно використати усі його переваги та уникнути порушень академічної доброчесності під час його застосування.
Запропоноване опитування проводиться, щоб дослідити вашу думку стосовно місця штучного інтелекту в навчальному процесі та з’ясувати ваше особисте ставлення до цього явища, зокрема, до Large Language Models (наприклад ChatGPT чи інших продуктів на основі цих моделей).
З цією метою ми просимо приділити 5–7 хвилин та надати відповіді на питання анкети «Академічна доброчесність і штучний інтелект: думка викладачів щодо впливу Large Language Models на якість освіти».
Під час опитування вказувати свої особисті дані не потрібно. Усі результати будуть використані в узагальненій формі. Відповідаючи на питання, ви берете участь у створенні майбутнього, у якому всі ми будемо так чи інакше співпрацювати зі штучним інтелектом. Це наша перша розвідка, що за вашої участі та допомоги у перспективі допоможе підготувати комплексне дослідження цього нового феномену.
Цільова група – викладачі ЗВО.
Посилання на опитування: https://forms.gle/1TE3z2eDUPuwXhZV6
Дедлайн: 25 жовтня 2023 року.
Посилання на копію оригіналу листа – https://naqa-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/info_naqa_gov_ua/EVDYWfDuzmVHm-sFC7Ps_38BlhH4tRWwFFAh2mdnV-JGKA?e=6vXn4W