Eng
293

Студенти Полтавського університету економіки і торгівлі  сьогодні склали Національний тест з медіаграмотності

Участь в тестуванні з інформаційної та медійної грамотності взяли студенти перших курсів всіх факультетів ПУЕТ. Таким чином, майбутні економісти, юристи, менеджери, маркетологи, програмісти та інженери харчових технологій  і ресторанного бізнесу долучилися до національного проекту з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики «Фільтр» і підтримали ініціативу організаторів Глобального тижня медіаграмотності 2023.

Цьогоріч тема, на яку акцентують увагу– «Медійна та інформаційна грамотність в цифровому просторі». Адже нині цифрові технології дозволяють швидко і якісно створити будь-який контент, в тому числі – фейкові повідомлення та дипфейки. Не потрапити на гачок шахраїв зможуть тільки ті, які дотримуються в інтернеті інформаційної та кібергігієни.

Учасникам тестування пропонували відповісти на 34 питання, серед яких: як не стати жертвою фішингу, що є мовою ворожнечі, яка інформація  маніпулятивна, варто чи не варто довіряти конкретним каналам в Telegram? Найактуальнішими для студентів виявилися питання про Telegram-канали, як проводити фактчекінг (перевірку) зображень в інтернеті. А найлегшими виявилися питання про ШІ (штучний інтелект). Адже новітню технологію молодь вже освоїла й активно користується її можливостями.

Щоб відповісти на 34 питання тесту, автори відвели 45 хвилин. ПУЕТівці завдання виконали за 15-20 хвилин. Кількість правильних відповідей – від 25 до 27. Тобто – майже гуру медіаграмотності! З чим і вітаємо учасників Національного тестування з медіаграмотності в нашому університеті!

Пройти тест ще можна буде онлайн, на платформі Typeform о 21.00.

Пройди національний тест з медійної грамотності!

БІЛЬШЕ НОВИН