Тренінги з набуття «М’ЯКИХ» та «МЕТА» навичок
ГО “Міжнародна фундація розвитку” у співпраці з Проєктом USAID “Економічна підтримка України” реалізовує проєкт “Розвиток трудового потенціалу для України”. Даний проєкт націлений на поступове відновлення ринку праці та надання населенню нових кар’єрних можливостей.
В межах реалізації проєкту проводяться тренінги з набуття «М’ЯКИХ» та «МЕТА» навичок.
Навчання відбувається у форматі он-лайн за кошти гранту. Особам, що пройдуть навчання буде надано матеріали тренінгу та сертифікат учасника. Зареєструватися особі, що бажає пройти тренінг, можна за доданим покликанням: https://forms.gle/Awj5YAbAFCW3sM6o6
Також приймаються групові заявки на проведення тренінгів з наведеного переліку окремо тільки для працівників Вашої установи (не менше 20 осіб на обрану тематику тренінгу). З цього приводу звертайтеся на електронну адресу: infd.net@gmail.com.
Найближчі дати проведення тренінгів:
24.11.23 Розробляємо та проводимо тренінг
27.11.23 Формуємо активну соціальну поведінку (Розвиваємо впевненість і асертивність.)
Перелік тематик тренінгів
(одна особа має змогу навчатися на одному тренінгу)
Перший розділ – розвиток когнітивних навиків, представлений чотирма тренінгами.
Тренінг 1.1 Критичне мислення (навчимося структуровано вирішувати проблеми, логічно обґрунтовувати власні думки; розуміти та оцінювати міркування й свідчення; розуміти та враховувати когнітивні упередження; шукати релевантну інформацію, будувати дерево рішень).
Тренінг 1.2 Планування та способи роботи (оновимо власні навички робочого планування, опануємо методиками оптимальної організації часу для виконання завдань та визначення їхньої важливості й першорядності, розвинемо відповідальне ставлення до кожного етапу роботи, з наданням зворотного зв’язку та самомотивуванням).
Тренінг 1.3 Комунікація (приділимо увагу мистецтву побудови сторітелінгу, обговоримо основні принципи та правила публічних виступів, навчимося ставити правильні питання, а також згадаємо про важливість активного слухання).
Тренінг 1.4 Когнітивна гнучкість (подивимося на звичні речі під новим кутом, спробуємо вийти за «рамки», визнаємо, що існує й інша точка зору, усвідомимо значущість і перспективність неперервного навчання).
Другий розділ – розвиток міжособистісних навиків, представлений також чотирма тренінгами.
Тренінг 2.1 Розвиток професійних стосунків (поговоримо про особисті якості, що дають нам можливість створювати позитивну психологічну атмосферу навколо нас та успішно спілкуватися з іншими, визначимо власний рівень емпатії та потренуємося її розвивати, а також дізнаємося головну таємницю харизми).
Тренінг 2.2 Активна соціальна поведінка (визначимо власну роль у команді, ознайомимося з умовами ведення взаємовигідних перемовин, зрозуміємо важливість бачення власних професійних перспектив у поєднанні з напрямами розвитку підприємства чи компанії).
Тренінг 2.3. Ефективна командна робота (потренуємося налагоджувати успішну роботу в команді, усвідомимо значущість рівного доступу до освіти для кожного здобувача та повної підтримки під час навчання; дізнаємося про особливості мотивування різних типів особистостей та стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях).
Тренінг 2.4. Дизайн мислення (навчимося комплексно вирішувати проблеми, застосуємо проєктний підхід до професійної діяльності).
Третій розділ – розвиток навиків самокерування та лідерства, представлений також чотирма тренінгами.
Тренінг 3.1. Самоменеджмент (визначимо тип власного темпераменту та рівень самооцінки, опануємо методики самоконтролю, з’ясуємо наші сильні сторони та повіримо у власні сили).
Тренінг 3.2. Підприємливість: (дізнаємося про ризик і рівень нашої схильності до нього, розберемося звідки беруться інновації та як запалити власну зірку успіху).
Тренінг 3.3. Цілепокладання (обговоримо та потренуємо якості, необхідні для досягнення цілей: відповідальність, рішучість, цілеспрямованість, завзятість і наполегливість, а також здатність до рефлексії).
Тренінг 3.4. Розробляємо та проводимо тренінг (опануємо методологію розроблення тренінгу, технологію його проведення та методику організації, дізнаємося про групові процеси в ньому, а також особливості забезпечення зворотного зв’язку та оцінювання ефективності тренінгу).