Eng
61

Внесок ПУЕТ у розвиток вітчизняної інклюзивної освіти

Що в інклюзії є найважливішим? Цей процес однаково необхідний всім членам суспільства.

Тривалий час діти з особливими освітніми потребами ігнорувалися в усьому світі. Вони були виключені з активного життя і перебували у постійній ізоляції. Настав час допомогти їм повернутися в суспільство, щоб вони могли повноцінно спілкуватися, навчатися, подорожувати, розвиватися, перемагати.

30 листопада 2022 р в рамках реалізації регіонального науково-методичного проєкту „Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами” в контексті впровадження технологій STEAM-освіти, який Полтавський університет економіки і торгівлі втілює в життя спільно з Інклюзивно-ресурсним центром Полтавської міської ради та Полтавською академією неперервної освіти імені М.В. Остроградського, відбулася вже друга зустріч фахівців-учасників проєкту із дітьми. Цього разу на базі STEM-лабораторії Полтавської академії неперервної освіти.

Кожен подібний івент, кожна зустріч із чудовими дітьми та їх незламними батьками наближає учасників інноваційного проєкту до результату, який має покращити інклюзивне освітнє середовище не лише Полтавщини, а й матиме вплив на заклади освіти всієї України.

Цей івент не відбувся би без активної участі партнерів нашого університету: Дитячої школи програмування та робототехніки «Robot School» в особі її викладача, магістранта першої в Україні освітньої програми «Освітня робототехніка» Чабана Олександра та знаної в нашій країні компанії «B-Pro», яка вже давно визначила для себе сподвижницьку місію в освітній галузі України.

Попереду на дітей із особливими освітніми потребами чекають нові не менш яскраві зустрічі.

БІЛЬШЕ НОВИН