Засідання ректорату
Відбулося чергове засідання ректорату університету. На ньому директори навчально-наукових інститутів доповіли про готовність до організованого завершення теоретичної підготовки та підсумкового контролю за 2021-2022 навчальний рік. Згідно з графіком навчального процесу для студентів першого курсу аудиторні заняття закінчуються 25 квітня, а у 2-4 курсів – 9 травня. У зв’язку з цим прийнято рішення не переводити навчальний процес у офлайн режим, дозволивши кафедрам провести в ньому ті заняття, які передбачають використання лабораторій та лабораторного обладнання. В онлайн режимі вирішено провести також підсумкову сесію.
У своєму виступі ректор університету наголосив на необхідності максимально враховувати інтереси студентів, які опинилися у складних життєвих умовах, не можуть бути на постійному зв’язку з викладачами та своєчасно й системно виконувати їх вимоги. МОН України пропонує для них різноманітні варіанти: від індивідуального консультування й графіку навчального процесу – до академічних відпусток, перенесення вивчення окремих дисциплін на інші навчальні семестри, тощо. Ними потрібно користуватися. Що ж до студентів стаціонару випускних курсів, то вони можуть скласти державні іспити в кінці літа чи восени цього року – разом зі студентами заочної форми навчання.
Окремо розглядалось питання про забезпечення студентам умов проходження практичної підготовки. Згідно з концепцією практико орієнтованого навчання в ПУЕТ вона традиційно має розпочатися в травні цього року для студентів усіх курсів. І триватиме від 1 до 4-х місяців. Учасники засідання відзначили оперативне врахування центром зв’язків з виробництвом та гарантами освітніх програм умов воєнного стану при організації практик для студентів. Місцями їх проведення стали не лише традиційні підприємства й організації, а й гуманітарні центри, пункти харчування, волонтерські ініціативи, тощо. Відтак, кожен студент матиме можливості для закріплення теоретичних знань на практиці.
Обговорювались також питання формування індивідуальних навчальних планів студентів, залучення їх до обговорення проектів навчальних планів за освітніми програмами, забезпечення рейтингування викладачів та студентів.