Eng
148

Кафедра маркетингу ПУЕТ взяла участь у звітному засіданні Української Асоціації Маркетингу

9 січня 2025 року у онлайн-форматі відбулася звітна конференція ГО “УАМ”, під час якої було затверджено звіт роботи асоціації за 2024 рік:

  • проведено дослідження ринку маркетингових досліджень за 2023 р. за участі українських дослідницьких компаній;
  • організовано та проведено ряд стратегічних сесій за підсумками робіт регіональних представництв Індустріального гендерного комітету з реклами за підтримки німецького фонду імені Фрідріха Еберта;
  • започтковано спец. проєкт “Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі”;
  • розроблено портал дуальної освіти в Україні спільно з Міністерством освіти і науки;
  • взято участь у розробці щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу;
  • започатковано Стратегію переходу та інтеграції українських ветеранів до освіти і робочої сили.

Також, було представлено плани ГО “УАМ” на 2025 рік, серед яких продовження реалізації започаткованих у 2024 р. проєктів.

Під час засідання ГО “УАМ” відбулося затвердження професійного стандарту “Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)”.

До засідання долучилися член ради ГО “УАМ” д.е.н., професор Наталія Карпенко та член робочої групи з розробки професійного стандарту к.е.н., доцент Марина Іваннікова.

Робота над професійним стандартом розпочалася у 2018 році під керівництвом д.е.н. проф. Наталії Савицької. Робочою групою було проведено грунтовний аналіз вимог та потреб сучасного ринку праці та відповідність професійних кваліфікацій, що пропонуються у стандарті для затвердження. Під час розробки залучалися представники не тільки наукової спільноти україни, а й маркетологи-практики.

Стандарт розроблено відповідно до вимог, про що свідчить висновок Національного агентства кваліфікацій від 26.12.2024 р. (рішення №1, прот. № 53 (193)) про дотримання під час підготовки проєкту професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» вимог Порядку розроблення, введення в дію та перегляду професійних стандартів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 р. № 373 та висновок Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні від 31.10.2024 №01-12/754-СПО про погодження проєкту професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)».

Пройшовши усі етапи розробки, публічного обговорення та схвалення, професійний стандарт «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» затверджено радою ГО «Українська асоціація маркетингу».

БІЛЬШЕ НОВИН