Студенти-маркетологи долучились до заходу Української Асоціації Маркетингу
19 листопада 2024 р. здобувачі освіти Полтавського університету економіки і торгівлі #ПУЕТ за освітніми програми “Маркетинг” та “Інтернет-маркетинг” долучилися до актуального заходу, який відбувся за сприяння Української Асоціації Маркетингу – обговорення Дорожньої карти та презентації Рекомендацій для національної програми наближення регулювання маркетингу харчових продуктів в Україні з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.
Дорожню карту проєкту представили його учасники:
- Ірина Лилик – президентка ВГО «УАМ» і керівниця проєкту;
- Олександр Гладунов – віцепрезидент ВГО «УАМ», директор Української асоціації маркетингу м. Рівне;
- Наталія Савицька – членкиня ради ВГО «УАМ», зав. кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету;
- Олена Андрієнко – членкиня Наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції;
- Вікторія Євлаш – д.т.н., професорка Державного біотехнологічного університету
Обговорення проходило в рамках конференції «Стратегічні вектори наближення України до європейських практик відповідального маркетингу: захист прав дітей від впливу реклами нездорової їжі».
Здобувачі освітніх програм в межах вивчення освітньої компоненти “Соціально-етичний маркетинг” мали змогу ознайомитися із основними засадами формування соціально-орієнтованої реклами в умовах євроінтеграції.
Полтавський осередок Української асоціації маркетингу представляли Наталія Карпенко, членкиня ради ВГО “Українська асоціація маркетингу”, директорка ГО “Полтавська асоціація маркетингу” та Марина Іваннікова – членкиня ВГО “Українська асоціація маркетингу”, виконавча директорка ГО “Полтавська асоціація маркетингу”.
Захід проводився на онлайн-платформі zoom. В роботі конференції взяли участь представники громадських організацій, регуляторів та представники бізнес: Carlsberg Ukraine, ПрАТ “ЗСК”, Макдональдз, МК Галичина, Mars Ukraine ПрАТ «Монделіс Україна», мережа роздрібної торгівлі «КЛАСС» та інші.