Проєкти
Головна / Проєкти / Проєкти підтримки та розвитку підприємництва
Контактна інформація:
вул. Коваля, 3, Полтава, 36014
 
Приймальня ректора:
Тел./Факс.: (0532) 50-91-70
 
Ректор:
Тел.: (0532) 56-13-48
 
Канцелярія:
Тел./Факс.: (0532) 50-02-22

Проєкти підтримки та розвитку підприємництва

 

Дані заходи реалізовані Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми, що заснований на базі ГО "Рада молодих вчених", у партнерстві з Вищим навчальним закладом Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business

 

Найкращі  експерти України з брендингу ділилися своїми знаннями з підприємцями

26 листопада 2020 року відбувся практичний семінар «Від продукту до бренду». Найкращі  експерти України з брендингу ділилися своїми знаннями з підприємцями.

Даний захід реалізований Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми, що заснований на базі ГО "Рада молодих вчених", у партнерстві з Вищим навчальним закладом Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business. Організаційну і технічну підтримку забезпечували Департамент маркетингу та Інститут проєктів та інновацій ПУЕТ.

Практичний семінар «Роль МСБ у розвитку туристичних дестинацій»

Мета: розвиток місцевих громад шляхом стимулювання підприємництва спрямованого на ефективне використання можливостей зеленого, еко- та агротуризму. 

Практичний семінар «Агроконсалтинг. Кооперація. Переробка»

Мета: сформувати платформу для розвитку коопераційних зв’язків виробників сільськогосподарської продукції, а також  обміну досвіду у сфері агроконсалтингу між представниками Сумської та Полтавської областей.

Більше про проєкт: «Агроконсалтинг. Кооперація. Переробка»

Практичний семінар «Впровадження системи НАССР для операторів ринку харчових продуктів» 

Мета: Практична допомога операторам ринку харчових продуктів у впровадженні системи НАССР на своїх потужностях.

Більше про проєкт: «Впровадження системи НАССР для операторів ринку харчових продуктів»

Практичний семінар «Від продукту до бренду»

Мета: Сприяння розвитку мікро-, малого й середнього бізнесу та підвищення їх конкурентоспроможності шляхом розробки стратегії бренду або її удосконалення, забезпечення ефективної айдентики, підвищення ділової комунікації.