Eng

Записи по темі: Маркетингу

«Збережи довкілля: від Я до суспільства»

Останніми роками тема охорони довкілля виникає все частіше. Поступово ця проблема перетворилася на глобальну й з кожним днем стає все актуальнішою. Причиною такого стану є різні антропогенні чинники. Це і демографічний вибух, і швидке зростання урбанізації, і багато іншого. На довкілля також справляє великий вплив людський фактор: викиди відходів, забруднення водоймищ та лісів, збільшення навантаження […]

АКАДЕМІЯ ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

“Академія практичного маркетингу” – проект, організований за підтримки консалтингової компанії ОМ GROUP і Полтавского університету економіки та торгівлі, спрямований на підготовку спеціалістів в напрямку маркетингу у практичному форматі. 20 обраних учасників проекту на два тижні поринуть в атмосферу безперервної роботи – над собою особисто, своєю новою командою і своїм новим проектом. Протягом проекту, наші герої […]

Збережи довкілля: від Я до суспільства

Школярі разом зі студентами-маркетологами перетворюють свою наукову ідею у справжній стартап. Останніми роками тема охорони довкілля виникає все частіше. Поступово ця проблема перетворилася на глобальну і з кожним днем стає все актуальнішою. Причиною такого положення є різні антропогенні чинники. Це і демографічний вибух, і швидке зростання урбанізації й багато іншого. На довкілля також суттєво впливає […]

Створи власний бренд

Чи потрібні такі знання школярам? Безперечно, так, оскільки саме вони є сьогодні тими, хто змінить суспільство  на найкраще.  15 лютого 2019 року  завідувач кафедри  маркетингу Карпенко Наталія разом із студентами 1 курсу спеціальності Маркетинг завітала до учнів 11 А класу ЗОШ №38 із метою визначити, чи вміють школярі відкривати в собі особисті навички, відомі  сьогодні […]

Ефективна комунікація зі студентами – можливість бути кращими

15 листопада у рамках проведення Тижня якості в ПУЕТ відбулася стратегічна сесія за участі студентів під девізом «Якість вищої освіти як результативне формування компетентності та професійної свідомості». Захід модерували Аліна Ткаченко, декан факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу, Інна Пахомова, директор проектного офісу, Марина Іваннікова, доцент кафедри маркетингу. Стратегічна сесія відбувалась у форматі міні-тренінгу. В ігровій […]

Студенти ПУЕТ долучилися до програми розвитку молодіжного підприємництва в Україні

З метою реалізації спільної ініціативи Міністерства освіти і науки України та YEP щодо розвитку підприємницьких клубів в українських закладах вищої освіти з 10 по 12 листопада 2018 року в м. Київ буде проведено тренінг для представників університетів, які подали заявки на участь у проекті та роботі підприємницького клубу StartUp club PUET. У рамках підписаного Меморандуму щодо створення в університеті стартап-клубу […]

Магістр – звучить не тільки гордо, але й поважно!

Чудова нагода зібратися всім поколінням випускників ПУЕТ трапилася 3 березня 2017 року, адже у цей день в університеті відбулась церемонія вручення дипломів магістрам.  На це свято приїхали численні студентські династії. Нажаль, розпочати церемонію довелось, з хвилини мовчання за загиблими гірниками на шахті «Степова» у Львівській області. Професорсько-викладацький склад, співробітники і студенти університету глибоко співчувають родинам […]

Свято випускника 2017 на факультеті товарознавства, торгівлі та маркетингу

27 лютого 2017 року на факультеті товарознавства, торгівлі та маркетингу в теплій та дружній атмосфері відбулося “Свято випускника 2017”, ступеню «магістр». З вітальним та добрим словом до винуватців свята звернулася декан факультету Тягунова Наталія Михайлівна. Найкращим студентам були вручені подяки та грамоти. Наступними випускників вітали завідувачі кафедр –  Карпенко Наталія Володимирівна, Омельченко Наталія Володимирівна та […]

ІІ ПОЛТАВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ

До участі у фестивалі запрошуються учні та студенти навчальних закладів м. Полтава. Фестиваль проводиться з метою: пропаганди серед учнівської та студен­т­ської молоді загальнолюдських цінностей шля­хом творчого підходу до створення реклами формування нового погляду на проблеми соціальної реклами пропаганди активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону формування соціально відповідального під­ходу до реклами в майбутніх професійних […]

РОЗІГРАШ КУБКУ З ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

25 жовтня 2016 Молодіжним бізнес-центром було проведено розіграш кубку з торговельного підприємництва. Метою конкурсу є популяризація підприємництва серед молоді та залучення учасників до навчання в програмі Молодіжного бізнес-центру. Розіграш кубку пройшов у форматі бізнес-симуляції, де учасники приймали комерційні та управлінські рішення, конкуруючи між собою, змагаючись за максимальний прибуток і долю ринку. У змаганнях взяли участь […]