Інші підрозділи

Адміністративно-господарська частина є самостійним структурним підрозділом. Адміністративно – господарська частина (далі – АГЧ) підпорядкована проректору з адміністративно-господарської роботи. АГЧ в своїй діяльності керується чинним законодавством України, Статутом Університету, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, правилами і стандартами документального забезпечення управління, іншими нормативними документами, наказами та розпорядженнями ректора і цим Положенням. Адміністративно-господарська частина об’єднує, координує і контролює роботу: відділу експлуатації […]
Детальніше
В архіві університету зберігаються документи, які входять до Національного архівного фонду України. Фонди архіву мають наукову й історико-культурну цінність. Документи розташовані в чотирьох відремонтованих і спеціально обладнаних архівосховищах, де впорядковано та систематизовано зберігається понад 70 тис. од. зберігання. Складається електронна база архівних документів. Архів університету здійснює такі функції: Приймає на збереження в установленому порядку документи […]
Детальніше
Полтавський університет економіки і торгівлі добре знаний на теренах колишнього Радянського Союзу як Полтавський кооперативний інститут, своїми випускниками, науковими дослідженнями та вагомим внеском у розвиток вищої освіти, розпочав свою діяльність у 1961 р. За 58 років свого існування університет підготував понад 90 тисяч фахівців із різних регіонів України та із-за кордону. Серед його випускників — […]
Детальніше
Редакційно-видавничий відділ Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (ПУЕТ) – багаторазовий лауреат обласної премії «Краща книга Полтавщини» – пропонує послуги з редагування, верстки й видання монографій, авторефератів і навчальних посібників відповідно до вимог чинних стандартів на книжкову продукцію. Видавничо-поліграфічний відділ ПУЕТ приймає замовлення на роздрук, переплетення робіт дистанційно. Для замовлення послуги необхідно: сплатити послугу […]
Детальніше
Основними завданнями відділу автоматизації та по роботі в Єдиній державній електронній базі освіти є: адміністрування, супровід, підтримка автоматизованої системи планування, організації, управління та контролю навчального процесу у закладі вищої освіти – iZeta. адміністрування та відображення в державному освітньому електронному реєстрі інформації, щодо освітньої діяльності закладу освіти. ЄДЕБО (Єдина державна електронна база з питань освіти) – […]
Детальніше
Відділ кадрів є самостійним структурним підрозділом Полтавського університету економіки і торгівлі та підпорядковується безпосередньо ректору та першому проректору. Метою відділу кадрів є забезпечення ефективного використання персоналу в процесі освітньої, наукової і господарської діяльності університету на основі сучасних методів моніторингу, аналізу, контролінгу та прогнозування. Основними завданнями відділу кадрів: організація і проведення кадрової роботи відповідно з вимогами […]
Детальніше
Відділ студентської документації є самостійним структурним підрозділом Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі” та підпорядковується безпосередньо ректору і першому проректору. Мета Відділу – організаційний та методичний супровід процедури підготовки, створення, ведення, зберігання, обліку та видачі документів студентів. Основними завданнями Відділу є: формування, ведення та зберігання особових справ здобувачів вищої освіти денної форми навчання; […]
Детальніше
Основною метою діяльності департаменту є розвиток бренду ПУЕТ, що передбачає позиціонування його як сучасного вищого навчального закладу, який створює атмосферу підтримки й розвитку лідерського потенціалу, творчих здібностей і талантів, а також реалізацію місії університету «Разом – до вершин професійної досконалості й життєвого успіху кожного!»
Детальніше
* – доступ забезпечується тільки з локальної обчислювальної мережі ПУЕТ Університет є відомим регіональним центром з впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення процессу управління, навчання та наукової роботи. Матеріальну базу цього процесу становить об’єднання наявного парку з біля 2000 персональних ЕОМ у локально-обчислювальну мережу університету та забезпечення їх виходу у глобальну мережу Інтернет. Це дало можливість […]
Детальніше
Канцелярія є самостійним структурним підрозділом університету та підпоряд-ковується безпосередньо ректору. Канцелярія у своїй діяльності керується чинним законодавством України, Статутом університету, Колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку, правилами і стандартами документаційного забезпечення управління, іншими нормативними документами, розпорядженнями ректора. До складу канцелярії входять такі структурні підрозділи: Експедиція Друкарське бюро Цілі та завдання Цілі: Встановлення єдиного порядку роботи […]
Детальніше